QUOTE

Flormar pretty ojeler ve Pastel simli oje

29 Temmuz 2013 Pazartesi


Bu ojeleri alalı bayağı olmuştu ama çok oje sürmeyi sevmediğim için çok fazla kullanmamıştım.Dün akşam oje kutumu karıştırırken acaba şunu şunla kullansam nasıl olur dedim ve işte sonuç :) Şeker gibi oldu :)


Flormar'ın su yeşili ojesinin üzerine pastel simli ojeyi sürdüm. Güneşte böyle görünüyor...

 ve böyle...

 Pastel'in simli ojesini sevdim sanki hangi ojenin üstüne sürsem güzel olacak gibi.

Bunlarda flormar'ın yine pretty serisinden diğer ojelerim ve top coat olarak kullandığım pastel simli ojem. Numaraları üstlerinde yazdığı gibi :)



Diğer renklerle de aynı işlemi deneyip sonuçlara bakiciim, öpüldünüz :)

6 yorum

  1. Merhabalar,
    Bloğun hayırlı olsun. Ben de artık takipçinim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. oje renkleri çok hoş .. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pretty in mavi olanı altına base coat sürdüğüm ve sadece 1 gün durduğu halde tırnaklarımı maviye boyadı:(

    YanıtlaSil
  5. Canım flormarın bazı ojelerinde var bu sorunu, bir serinin her renginde değil bazı renklerinde bu sorunu yaşıyorum bende. Mesela neon serisinin sarı ojesi. Tırnaklarım uzadıkça gitti ancak bir türlü çıkaramadım. Ama tırnak koruyucunu değiştirebilirsin base coat olarak uygula ve dene. Ancak deneme yanılma yöntemiyle tırnaklarına iyi gelen ve oje lekelerinden koruyan bi base coat bulabilirsin. Tırnağınıda beslerse süper olur :)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.