QUOTE

Sağlıklı, pembiş dudaklar için öneriler

27 Temmuz 2013 Cumartesi





Yumuşacık pembiş dudaklar kimin yüzünü ışıldatmaz ki ? Dudaklardaki pembe renk sağlığın habercisi olduğundan bu rengi korumak için düzenli olarak yapmamız gereken şeyler var. Bakalım bunlar nelermiş;
* Dudakları nemlendiriyoruz
Dudaklarımızdaki kuruluk ve çatlaklar gerekli özen gösterilmediğinde canımızı yaktığı gibi kötü bir görüntü de oluşturuyor. Gün içinde elinizin altında kullanabileceğiniz bir lip balmınız olsun ve dudaklarınızı kuru hissettiğiniz her an uygulamaktan çekinmeyin. Ayda 2-3 kerede yatmaya gitmeden önce bir E vitamini kapsülünü kırıp dudağınıza masaj yaparak uygulayabilirsiniz. Bunun dışında ben her gece yatmaya giderken dudağıma bepanthen krem sürüyorum sabaha yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Bu krem bir harika dostum!

İşte bu Bepathen Krem eczanelerde kolaylıkla bulabilirsiniz, diğeride çook ama çok severek kullandığım Oriflame dudak balmım. O kadar yumuşacık oluyo ki dudaklarım onu kullandıktan sonra anlatamam, kokusunuda seviyorum ayrıca :)


* Sen kurursan dudaklarında kurur!
Su beraberinde pembe ve canlı dudaklarıda getiriyor ama eğer vücudumuz susuz kalırsa bunun ilk göstergelerinden biri de kuru ve çatlak dudaklarımız oluyor. Bu durumlarda dışardan yapılan müdahaleler pek yeterli olmuyor. Ne kadar dudak balmı sürsekte susuz kalan dudaklarınıza yetmiyor. Yani gün içinde bol bol su içmek çok önemli.

* Rujdan önce Lip balm
Makyajımızı yaparken önce dudaklarımızı lip balmla nemlendirip rujumuzu sürersek hem dudağımız nem kazanarak yumuşar hemde rujumuz duduşumuzda daha hoş,pürüzsüz görünür.

* Scrubbing!
Dudaklarımıza peeling yapmak hem ölü derilerden kurtulmamıza yardımcı olur hemde yumuşacık öpülesi dudaklara sahip olmamıza. Dudaklarınıza peeling yapmanın bir çok yolu var.  En basiti 1çay kaşığı esmer şeker (beyaz şeker de olabilir),bir çay kaşığı bal, bi laç damla da zeytinyağını karıştırıp dudaklarımıza dairesel masaj yaparaktan uygulayıp yıkıyoruz sonrada nemlendiricimizi sürüyoruz işte bu kadar!

* Koyu renklerden uzak dur!
Koyu renkli rujlar dudaklarımıza uzun vadede, açık renkli rujlara göre daha fazla içerdiği kimyasallar nedeniyle zarar verebilir. Koyu renkli ruj sürmeyin demiyorum hobi olarak yine sürün ama dudaklarınızın sağlığını da yabana atmayın.

* Yumuşacık dudaklar için gül yaprağı
Birkaç adet gül yaprağını ezip bir çay kaşığı bal ekleyelim. Sonra bu karışımı dudaklarımıza maske gibi uygulayalım. 10 - 15 dakika sonra pamuk yardımıyla dudağımızdan temizleyelim ardından nemlendirelim. Her gün uygulayabileceğimiz bu yöntemde dudağımıza canlılık katıyor.
Hadi bakalım kolay gelsin :)

Looking for home tips for pin lips?

1 yorum

  1. canım yazı çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    birde bana ulaşabilirmisin mailden adresini bulamadım :)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.