QUOTE

Tchibo.com.tr'den renkli bir tema: Yazı renklendirin

30 Temmuz 2013 Salı

Bu yazıyı yazmak için geç kaldım sanırım biraz ama bu yazıyı yapmayı çok istedim çünkü ürünler bir harika. Oldum olası böyle değişik, orjinal şeyleri sevmişimdir Tchibo ürünlerinin hepsinde bu mevcut :) 

Bu haftanın temasında eğlenceli buz kalıpları, rengarenk kaseler, çiçek desenli pişirme kabı hatta ve hatta dondurma makinası bile var :)

Benim seçtiklerime bakalım şimdi bide.



İlk olarak bu şirin külah şeklinde dondurma kaseleri var. Mavi, yeşil,sarı ve turuncu renkleri mevcut.
Bu kaselerle birlikte dondurma sunumlarınızı daha renkli, daha esprili bir hale getirebilirsiniz.


ikinci olarak bu çiçek ve kalp şekilli dondurma sandviç kalıbı var. Dondurma mı bide sandviç şeklinde deneyeyim diyenlere yardımcı. İsterseniz dondurma yerine krema kullanarak minik keklerde yapabilirsiniz.



E yaz ayları pikniksiz olur mu ? Olmaaaz. Sitede ısı muhafazalı taşıma çantası, XXL piknik örtüsü, katlanabilir aliminyum şezlong, yemeklerinize toz, böcek konmasın diye yemek koruyucu ve dahası mevcut.

Buda Termal mug. Çift duvarı sayesinde içeceğinizi soğuk ya da sıcak tutuyor. Sadeliği seviyorum, ve maviyide seviyorum yani buna ba-yıl-dım!




Şimdi bu sıcaklarda öğle yemeğini hiç canım çekmiyor açıkcası. Sizde öyle düşünüyorsanız bu ürüne göz atabilirsiniz. Şöyle nefis bir meyve salatası hem enerji verir hem açlık hissinizi yatıştırır.Soğutma Hazneli kase resimdede yazdığı gibi içindeki meyve ve salata benzeri yiyeceklerinizi taze ve serin tutuyor.




Son olarak "Yazı lezzetlendirin" temasından 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde 15 TL indirim fırsatı (Son katılım tarihinden emin değillim) mevcut. :)



Bu tema yarın son buluyo ama Tchibo'nun internet sitesinden siparişinizi verebilirsiniz.
Ürünlere bakın, ilginç bulacağınız bir ürün mutlaka olacaktır.






*Görseller http://www.tchibo.com.tr/ sitesinden alıntıdır.

3 yorum

  1. çok guzeller gerçekten. Ceyız hazrlıklarına ufakdan baslamak lazım aslında.:)

    YanıtlaSil
  2. kesinliklee :) evlenmek gibi bi planım yok henüz ama o zamana kadar üç beş kızın çeyizine yetecek kadar şeyim olcak sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Tchibo hastası biri olarak fotoğraflar içimi açtı:)
    Buldukça almak lazım.
    Planın olmasa da;
    Çeyiz evlilik planına hazırlıktır ;)
    Öpüyorum
    Takibindeyim
    İadeyi ziyaretini beklerim:))

    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.