QUOTE

Bir final haftası klasiği...

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Önümüzdeki haftanın sınav haftası olmasının bütün sınava çalışma isteğimi kamçılaması gerekirken ben yine normal zamanlarda aklıma bile gelmeyecek işlerle meşgul oluyorum. Neden ? Beynim benle kafa bulmayı çok seviyo çünkü.

Normal (yapacak sınav ödev olmayan) geceler gözüme damla uyku girmez, uyku ilaçları fayda etmez ama sınav haftası sanki 40 senedir uyku uyumamışım gibi göz kapaklarıma ağırlıklar biner.

Yarın CALL dersinden sınavım var ve ben şuan bu postu giriyorum. Pişman mıyım? Hayır. Sınav nasıl geçer onu bilmiyorum. Düşük alırsam hakettiğimi söyleyebilirsiniz ama sevgili sevgi kelebeğimin de deyişiyle ' Benim olayım bu' demek istiyorum. Ben sınava çalışmam sınav bana çalışsın diye ergence bi tribe bile girebilirim o derece. 

Bi de kendime çalışırken aç kalmayayım midem kazınmasın diye bi sürü abur cubur aldım ki akıllara zarar. 


Sınav haftası dopingi. 

Kendime saygımı yitiriyo olabilirim bu gibi durumlarda. Neyse gideyim çalışayım biraz. 
Şans dileyin bana.

4 yorum

  1. Bol bol şans!!!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yapmaaa bu kaar çerz yemeee :)))) ama sınav klasiği budur dimi :)))

    YanıtlaSil
  3. Aynen :) neyseki hepsini yiyemedim iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.