QUOTE

Ciate- Chalkboard oje seti

1 Ağustos 2013 Perşembe


Havyar manikürü popüler ettikten sonra bir de buna el atalım demiş Ciate yetkilileri sanırım :) 



Setin içerisinde 1 Siyah mat oje, 1 top coat oje ve 4 renkli kalem bulunuyor.

Siyah base coat ojeyi sürdükten sonra "ay ne çizsem, ne karalasam şimdi bilemedim" diyenler içinde böyle fikir önerileri içeren bir kitapçık çıkıyor.

Uygulamasına gelince ; efendim önce siyah ojemizi sürüyoruz iyice kurumasını bekliyoruz. Sonra kalemlerimizle tırnaklarımıza istediğimizi karalıyoruz. Beğenmedik mi ? suyla yıkayın efenim çıkıveriyor hemen. Ve karalama bittikten sonra top coat ojeyle sabitliyoruz desenimizi. İşte bu kadar.


Türkiye'de satışa çıkmış mıdır bilmiyorum henüz fakat çıkarsa yine Sephora mağazalarında satışa sunulur diye düşünüyorum.

Türkiyeye gelmesini bekleyemem diyenler içinse Cloud10beauty'den 29 'ya satın alablirsiniz.

Ben bu sete bu kadar para veremem ama hoşumada gitti diyenlere tavsiyem de takipte kalmaları. Evdeki ojelerle bu manikürü nasıl yapacağımızı anlatan bir post da gelcek. :)

Ciate chalkboard ojeler hakkında siz ne düşünüyosunuz ? 


4 yorum

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.