QUOTE

Mamacim.com alışverişi

27 Ağustos 2013 Salı

Miskinkek'in mamacim.com ile ortak çekilişi ile tanıdım bu siteyi. Birçok ürünün indirimli olduğunu görünce ihtiyacım olan bir şeyler aldım.



Yaklaşık bir senedir kullandığım Vichy Normaderm serisinin indirimli ve promosyonlu ürünlerinden aldım. Normal fiyatlarından oldukça düşük ve şu ana kadar cildimdeki yağlanmayı kontrol altına alabilen tek ürün bunlar oldu.

İlk olarak bu promosyonlu ürünle başlayayım. Normaderm kremimiz (solda) ciltteki kızarıklıkları gidermek, parlamayı engellemek, gözenekleri küçültmek, yağlanmayı azaltmak gibi özellikleri olduğunu iddia ediyor. Peki doğru mu ? Benim için evet. Burun kenarlarım için eser derecede yağlanma devam etmekte ama buna rağmen başarılı buluyorum kendisini. Normaderm ailesinin yüz temizleme jeli (sağda) ise kremin hediyesi olarak geldi. Sitede 100 ml'lik bir jel hediye yazıyordu fakat gelen ürün görüldüğü üzere 200 ml. Sanırım burda ufak bir yanlışlık olmuş. 


Normaderm toniğim.


Normaderm 3ü1 arada temizleyicim. Temizleyici, peeling yada maske olarak kullanılabiliyor. Kullandıktan sonra gerçekten yüzümün temizlendiğini hissediyorum.


2 Vichy ürünü alana 1 adet termal su hediyeydi. Çok şeker kendisi henüz denemedim.


Bir klasik haline gelen bioderma sensibio H2O. 



Bir kaç broşür.


Veee tester'lar.




Kısacası mamacim.com ile olan ilk alışerişimden memnun kaldım. Sanırım ihtiyaç anında tekrar alışveriş yapılacak bu siteden.

Bu postu okuma ihtimaline karşı biricik Aşkıma not: Hepsine ihtiyacım vardı aşkım, bu son.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.