QUOTE

Zara, D&R, Oriflame, Rosense alışverişim

15 Ağustos 2013 Perşembe

Uzuuun bir bayram arasından sonra eve gelip kargo beklemeye başladım, bayramda verdiğim siparişlerim bugün sonunda elime ulaştı :)
Oriflame'den kozmetik, D&R'dan kitap, Zara'dan parfüm, Rosense'den de dudak vazelini aldım.

Oriflame den bunları aldım sanırım bunlara ayrı bi yazı gerekecek.



D&R'dan aldığım kitaplar. Uzun zamandır merak ediyordum aldım okumaya başladım hemen Aynı Yıldızın Altında'yı. Zata ise daha çok özlü söz kitabı gibi,sevdim.



Zara'dan aldığım parfüm. Sevdim kokusunu pek kalıcı olmasa da.
*Fotoğraf alıntıdır.



Rosense'den aldığım dudak vazelinide bu. Denemedim henüz ama bilindik gül kokusu hakim.
*Fotoğraf alıntıdır.


İşte benim için kısa bayramın karı bu oldu. İlerleyen zamanlarda yapmayı düşündüğüm çekilişte bunlardan hangilerini yada hangilerine benzer ürünler görmek isterdiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum :)



5 yorum

  1. iyi okumalar :) oriflamadan ne çok ürün almışsın iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. hepsini gule gule kullan.oriflameden baya almishsin.ben temmuzda aldim ama haklisin hepsine ayri yazi gerekiyor.basharilar,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @Sena Dursun Teşekkür ederim :)

    @Güzel E-zade sağol, sanırım indirime kaptırdım kendimi, birazda çekiliş depolaması yapmaya başladım o yüzden bu kadar incik cincik var :)

    YanıtlaSil
  4. rosense gormek ısterız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonraki çekilişlere kaldı artık :))

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.