QUOTE

Okula dönüş alışverişi

20 Eylül 2013 Cuma



Malum okullar başladı benimde bu sayede kendime ıvır zıvır almak için bahanem oldu. Karalamadan yada yazmadan çalışamıyorum, çok canım sıkılıyor. Birde dersler sözel olunca dahada fena oluyorum.

Böyle rengarenk kalemler kağıtlar biraz olsun motivasyon sağlıyor bana. Kağıtları 4.5 tl’ye, Fiber uçlu 12 kalemi 5 tl’ye, tack it hamur yapışkanı 2 tl’ye, Faber castell mint rengi kalemi 1 tl’ye ve diğer renkli kalemleri yanlış hatırlamıyorsam 2.5 tl’ye almıştım.

Bunlar dışında iki dosya, bir kaç tane de defter aldım..


Böyle küçük şeylerle mutlu olan sadece ben olamam değil mi ? 

2 yorum

  1. Faber castell mint rengi kalem bende de var çok seviyorum ama bu sene farklı bir rengini alsım :) bende küçük alışverişlerden her zaman mutlu olmuşumdur güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elimi hiç yormuyor çok severek kullanıyorum bende daha önce farklı renklerinide aldım ama genelde şu yakaya deftere takma kısmını oynarken kırıyorum, çok çabuk kırılıyor :)) Teşekkürler.. :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.