QUOTE

Renkli french manikürüm :)

20 Eylül 2013 Cuma

Merhabalar. Okul başladı, bu dönem pek dersim yok ama ilk hafta staj grupları ayarlamaya çalışmaktan, bu dersime şu hoca girmesin diye dua etmekten gına geldi. …. Gündür evimdeyim ve doğalgazım henüz bağlandı, ocağım hala bağlanacak sıcak yemeğe hasret kaldım. İnternetim henüz yok. Bi sure idare etmem gerekicek sanırım.

Internetim olmadığı için, canım sıkıldıkça bi şeyler deniyorum. Bu seferki can sıkıntımın eseride bu cici tırnaklar.  
                          




Biraz yamukça olan bazı tırnaklarımı mazur görün. Üşendiğimden silip tekrar yapamadım. Malum kat kat olunca kuruması bi dert.  Silip yeniden yapmayı göze alamadım. Hehe

Kullandığım ojeler şunlar;


Üzerine sonradan mat oje sürüverdim değişik bi hava kattı.


Öpüyorum hepinizi.

8 yorum

  1. Ne zamandır altın sarısı renginde oje arıyorum ben de.. Demek Pastel de var. Çok iyi oldu ben de alayım. Çok çok beğendim ben çok da cici durmuş..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  2. çok değişik bi o kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. french.in hertürlüsüne bayılıyorum cok güzel olmus:)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.