QUOTE

Sek naneli ayran

23 Eylül 2013 Pazartesi



Şimdi size yepyeni bir lezzetten bahsedicem. Sek naneli ayran. Erkek arkadaşımın market alışverişinde ‘Bunu kesin alalım bu çok hoşuna gidicek harika bir şey’ deyince aldık. Açıkcası pek bir şey beklemiyordum,yani ne kadar güzel olabilir ki ?
Eve gelip ilk yudumu aldığım an hala aklımda. Resmen yemek borum bayram etti. O nasıl bir tat, o nasıl bir lezzettir. Allahım! Kesinlikle denemeniz gerekiyor. Son zamanlarda zaten gazlı, şekerli içecekleri hayatımdan uzak tutmaya çalışıyorum. Öyleki yaklaşık 3 hafta kola ve türevlerini tüketmeyerek hafiften bir toplanma, midemde bir rahatlık hissettim. Onun için suyun yanında alternative bir içecek olacak bu bana. Ve ayrıca benim olur olmaz zamanlarda tansiyonum düştüğü için sanırım dolaptan eksik etmicem J

Peki siz denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

4 yorum

  1. ayranı çok seven biri olarak denemak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. bulsam denerdim kaçmazdı ama hala kendisi ile tanışamadık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle a101'den alıyorum ben. Büyük marketlerede bi göz atmanda fayda var :))

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.