QUOTE

Water bobble karbon filtreli suluk

22 Eylül 2013 Pazar


Bu aralar fazla su tüketmediğimi farkettim. Normalde fazla su içen biri değilim zaten fakat bunu artık değiştirmem gerektiğini düşünerek bir adım attım. Elimde akşama kadar pet şişelerle gezmeyi sevmiyorum. Hem parama yazık hemde çevre açısından pek sağlıklı değil. Rutin alışveriş siteleri kontrolüm sırasında turuncukasa.com’da bu şirin su şişesine rastladım. Indirimdeydi o sıralar 25 tl’den 22 tl’ye düşmüştü. Sadeliğine tutulup boşu boşuna paramı sokaklara dökmeyeyim diye düşünerekten minik bir araştırma yaptım.



Adı ‘Water bobble’ kendisinden filtreli bir suluk. Bütün dünyada çokça satılan bir ürünmüş meğer bizim bobble. Içerisindeki karbon filter sayesinde siz içerken o suyunuzu temizliyor. Musluk suyu içebileceğinizi iddia ediyor. Doğru mu peki? Kesinlikle! Zaten sloganları ‘Make water better’ yani diyorki suyunun kalitesini arttır yavrucum ne içtiğine dikkat et vücudunun 3te2si su.


Bir filtresi 300 pet şişeye eş değer suyu filtreleyebiliyor. Daha sonra değiştirilmesi gerekiyor.
Sokakta insanlara bir bardak  hazır su bir bardakta bobble’da filtrelenmiş su ikram ediyorlar hangisinin daha lezzetli olduğunu soruyorlar. İnsanlar bobble’ı seçiyorlar. İnanması benim için zor oldu ama bobble’ı kullanmaya başlayınca bunun bir kurgu olmadığına inandım. Artık daha çok su içiyorum, hemde musluktan dolduruyorum bobble’ımı. Bütçemede katkıda bulunuyorum böylece.
Çok büyük bir para değil 22 tl fakat fiyatına gore iyi iş çıkardığını söylemeliyim. Kullanıp ‘hiç bir fark yok normal bildiğin su bu ya’ diyenide gördüm ama ablacım 22 tl fiyatlı bir üründen suyu şaraba çevirmesini bekliyorsan, bekle az daha sen.

Musluk suyunu içilebilir kılıyor bebişimiz.
İnternet sitesinde farklı modelleri,farklı renkleri var. Hatta sürahi şeklinde olanı bile mevcut ama Türkiye’de şu ana kadar sadece düz renklilerine rastladım. Mavisini aldım kendime.

Paketin arkası da bu şekilde.


Peki siz beğendiniz mi ? Almayı düşünür müsünüz?

9 yorum

  1. ilk kez görfüğüm bi rürün güle güle kullan canım ojenlede pek uyumlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Ojeyle renk uyumu tam bir tesadüf oldu :))

      Sil
  2. Çok su içemeyen birisi olarak hemen incelemeliyim ve varsa almalıyım. Bilgilendirdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,Turuncukasa'da yoksa eğer Intersport şubelerinde ve online mağazasındada bulabilirsin :)

      Sil
  3. Sizin sayeniz de keşfettim araştırıp bende almak istiyorum çok susayan bir insanım ama ben de sizin gibi elimde pet şişelerle dolaşmaktan hiç haz etmiyorum bu harika bilgi için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ediyorum, sevindim yardımcı olabildiğime :))

      Sil
  4. Aldım :) harika bir şey bu :) bloga yazıcam hatta senden esinlenerek aldıgımı da yazıcam iznin olursa hatta ekstra filtre satan internet üzerinden bir site buldum http://www.joker.com.tr/urun/bobble-filtre-kirmizi/19856
    haberin olsun çokk teşekkür ederim sana :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş... Ancak anlamadığım bir kısım var, filtreyi değiştirin derken gene yıkayacak mıyız yoksa yeni bir filtre filan mı almamız gerekiyor?? Çokkk da teşekkürler internette ben de araştırdım ama en iyisi senin ki olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 ayda bir filtrenin değiştirilmesi gerekiyor. Yani yeni bir filtre almanız gerekecek. Filtre yıkanıp kullanılsa bile filtreleme özelliğini yitirmiş hatta suyunuzu daha da kirli hale getirebilir. :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.