QUOTE

Bir D&R alışverişi

12 Ekim 2013 Cumartesi

Düzenli post yazmanın mümkün olmadığı şu sıralar kendimi farklı şeylere verdim. Bir yandan staj telaşım bir yandan evimin eksiklerini tamamlama çalışmalarım... Kitap okumak için bol bol vaktim oluyor. Onun dışında evdeki eski eşyalarımı, kutuları, promosyon ürünleri tekrar değerlendirmeye çalışıyorum yani bir nevi DIY projesi oluyorlar. En son bir Turkcell saatine küçük dokunuşlar yaparak salonumdaki duvar saati eksikliğini gidermiş oldum. Onun için ayrı bir yazı gerekecek.

Ne zamandır alıp okumak istediğim kitapları bayram tatilinde boş kalmayayım diye aldım ve çok mutluyum.


İlk olarak 'Can Dostumun Yolculuğu' kitabı var. İlk kitap olan'Can Dostum'a bayılmıştım. Çok sürükleyici ve duygusal bir kitaptı. Hayvanları çok seven ve yakın tarihte köpeğini kaybetmiş biri olarak beni çok etkiledi kısacası bayıldım. Bununda öyle olacağını düşündüğüm için okumaya bundan başlayacağım.


İkinci kitap 'Ayaklı Bela'. ilk kitap olan 'Tatlı Bela' kız tarafının gözüyle çetrefilli bir aşk hikayesini anlatıyordu. İkinci kitap ise aynı aşk hikayesinin erkek tarafının gözüyle anlatımından oluşuyor. İlk kitapta aklımıza takılan, tuhaf, anlam veremediğimiz noktalara bir açıklık getiriliyor bu sayede. Böyle bir aşkın her kadının rüyası olduğunu düşünüyorum o yüzden hikaye bir anda içine çekiyor sizi. Nefes almadan heycanla okudum ilk kitabı. Şimdi sıra 'Ayaklı Bela'da.

Kitap okumayı çok seviyorum :)

Siz okudunuz mu bu kitapları yada okumayı düşünür müsünüz ?

Ve son olarak kitap önerilerine açığım, bu beni çok mutlu eder :) 


Sevgiler.




4 yorum

  1. Can Dostumun yolculuğu harika bir kitaptır hatta ilk kitabından daha da güzeldir.. Çok güzel bir seçim çok keyifli okumalar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Can Dostum'u okumuştum, 2. kitabını bilmiyordum hemen almalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısınız :)) okuduğunuzda yorumlarınızı bekliyorum mutlaka.

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.