QUOTE

Can Dostumun Yolculuğu - Kitap Yorumu

19 Ekim 2013 Cumartesi


D&R'dan en son aldığım iki kitaptan biriydi Can Dostumun Yolculuğu hatırlarsınız.
Sabırsızlanıyordum okumak için ve bir öğle vakti başladığım kitabımı akşam yemeğine kadar bitirdim. O kadar güzeldi ki.
Yine mizah, hüzün, sevgi, hayatın gerçekleri kitap boyunca bizimleydi. Şapşal köpek beni o kadar duygulandırdı ki. Herkesin okuması gereken bir kitap olarak buraya not düşüyorum. Kesinlikle içinizi ısıtacak bir roman.

Birinci kitabın devamı olarak köpüşümüzün maceraları devam ediyor. 

Kendisi zihnimde canlanan Molly karakteri. :)

Bu da kendisi minik ama yüreği büyük Max.


Tekrar okumayı düşünüyorum. Herkese de tavsiye ediyorum. 
Yanınızda bir paket peçete ile okumanız önerilir. 

Sevgiler :)

4 yorum

  1. o zaman bu kitabı alıp okumak için sabırsızlanıyorum :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Bu kitabı bende merak ettim en yakın zamanda okumayı planlıyorum. Takipteyim bana da beklerim;)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.