QUOTE

DIY- Ajanda

31 Ekim 2013 Perşembe



Bu sefer kendimize ajanda yapıyoruz. Eminim herkesin evinde ordan burden gelme promosyon ajandalar vardır. Bunlardan en sade olanı seçip değerlendiricez.


Malzemeler:
Promosyonlu ajanda
Makas
Ataç
Yapışkanlı not kağıdı
Bant
Ajandanın dışına yapıştırmak için resim



Ben ajandamın dışına yapıştırmak için resimlerimi kendim yaptım. Biliyosunuz bayılıyorum her şeyi kişiselleştirmeye.

Önü için kullandığım resim;


Arka kapak için kullandığım resim;


Bant olarak ben mat bant tercih ettim, böylece mat bir dış kapak elde etmiş oldum. Hemde resmimi dahada vurguladı diye düşünüyorum. Tercih size kalmış. Bantın görünüşü şöyle;




Daha sonra bantla birlikte bu şekilde resimleri sabitliyoruz ön ve arka kapağa. Resmin tamamının üzerinden bantla geçtim böylece daha dayanıklı oldu dış kapağım.








İçini ise daha sevimli bir hale getirmek için not alırken ihtiyacım olabilecek ataç, yapışkanlı not kağıtları iliştirdim. Reklamlı sayfalarıda kopararak ortadan kaldırdım.




Ve buda bitmiş hali 



Sevgiler…

4 yorum

  1. Ne kadar nostalji yaptığımı bilemezsin bu yazını okurken :)) Ben ortaokula giderken yani 35 yıl önce falan ders kitaplarımızı böyle bantla kaplamak çok modaydı..Sanki o zamandan beride görmemiştim ama şimdide çok hoşuma gitti..Hemen benimde yapmam lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşunuza gitmesine sevindim, yaptığınızda benimle de paylaşırsanız sevinirim :)

      Sil
  2. çiçekli cildi nereden aldınız acaba? bu tarz desenlere bayılıyorum ve temin etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekli ciltten kastınız sanırım ön kapaktaki yuvarlak olan :) Onu kendim yaptım bilgisayarda :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.