QUOTE

İlk mim- Hakkımda 20 gerçek.

18 Ekim 2013 Cuma

İlk mim yazımı okuyorsunuz şuan. Sevgili nanelimilkseyk Başak mimlemiş beni. Teşekkür ediyorum kendisine çok :)

Evet Hakkımda 20 gerçek mimime başlayalım bakalım.

1. Bugün benim doğum günüm. 

2. Beni yakından tanımayan sadece göz aşinalığı olan insanlar benimle tanıştıklarında 'Dışarıdan bakınca çok kendini beğenmiş, ukala birine benziyorsun. Ama hiçte öyle değilmişsin.' diyorlar.

3. Köpeklerin insanlara dostluk etmek için yaratıldıklarına inanıyorum.

4. Paketin albenisine kanıp aldığım ürünlere baktıkça vicdan azabı çekiyorum. Ama bir sonraki alışverişte yenisini almama engel olmuyor bu ne yazık ki.

5. Mütercim tercüman olmak istemiştim hep, ama şuan İngilizce Öğretmenliği son sınıftayım.

6. Yalnız kalmayı seviyorum, kalabalık ve tanımadığım ortamlarda inanılmaz huzursuz oluyorum.

7. Olduğum yaştan 6-7 yaş küçük görünüyorum.

8. Düğünlere gitmeyi sevmiyorum. Oyun oynamayı bilmediğim için değil ama kendi düğünümde ne yapcam diye kara kara düşünmüyor değilim.

9. Uğurlu sayılarım 6,7 ve 13. Bu sayıları takıntı haline getirdim tıpkı Jim Carrey'nin 23 filmindeki gibi. Hayatımın her günü her anı karşıma çıkıyor bu sayılar.

10. İlk okula giderken erkeklerin korkulu rüyasıydım. Hepsini en az bir kere tırmalamışımdır. Cadı derlerdi bana.

11. Liseye başlayacağım yaza kadar saçımı hiç kestirmemiştim. 

12. Kavun kokusuna dayanamıyorum. Nefret ederim.

13. Sürekli kendini öven, kendinden bahseden, lafımı kesen, bir şey bildiğini sanan insanları sevmiyorum. 

14. Haklı olduğumu bildiğim konularda tartışmayı sevmiyorum. Genel olarak tartışmayı sevmiyorum aslında. 

15. Her haftasonu pijamalarımla televizyonun karşısına oturup Cnbc-e'deki sabah çizgi filmlerini izleyip tembellik etmeyi seviyorum.

16. Can Dostum kitabını okuduktan sonra ölen köpeğimin ismi olan Zeytini şuan olan köpeğime verdim. Belki oğluşum, Zeytinim bi şekilde bu bedende bulmuştur beni. :(

17. Hiç bir şeyi atamıyorum. Bunla bi şey yaparım, bunu atmim lazım olur derken evin kıyısı köşesi incik cincik doldu.

18. Makyaj malzmelerine bayılırım ama çok makyaj yapmam.

19. Yıldız şekline bir sempatim var.

20. Muzu ve sütü çok severim ama muzlu sütü içemem.



Başak'a tekrar teşekkür ediyorum ve Eda'yı, Cadının Kozmetik Kazanı'nı mimliyorum :)))

Sevgiler :)

19 yorum

  1. mutlu yaşlar o zaman sana:) köpekleri sevmeni de ayrıca sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, öncelikle mutlu yıllar :) mütercim tercüman olmak istemen çok hoş ama ingilizce öğretmenliği de iyi bir meslek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet memnunum zaten küçük çocuklarla olmak güzel ve eğlenceli :) Teşekkürler ayrıca :)))))

      Sil
  3. doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. musmutlu yılların olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ediyorum :) En kısa sürede mimime cevap verip haber vereceğim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorum, bekliyorum :)))

      Sil
    2. Sonunda cevap verebildim :)))

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, teşekkürler :))

      Sil
  7. Doğum günün kutlu mutlu olsun :) 3,7ve 8de kendimi gördüm nokta atışı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Bazı konularda yalnız olmadığımı bilmek güzel :)))

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.