QUOTE

Kasım ayı takvimi- Printable

17 Ekim 2013 Perşembe

Uzuuuun zamandır hayatımı bir düzene oturtmaya çalışıyordum. Vaktimi çok boşa harcadığımı düşündüğüm için genelde bi plan yapma çabası içinde olurum. Plan yapar ama bunu harekete dökemem. 

Cicili bicili ajandam, takvimim olsa ben planlarımı gerçekleştirmek için can atmaz mıyım? Yabancı sitelerde sık sık rastladığım blog planlayıcılar, ev işlerini düzenlemek için kullanılan planlayıcılar, ajandalar hatta günlük yemekler için bile rengarenk listeler oluşturmuşlar. Ama bizim ücretli satılan ajandalarımız bile o kadar resmi, o kadar siyah beyaz ve sınırlı ki... Hayat bu kadar güzelken yapılacak işlerimizi neden böyle kara kaplı defterlere yazalım, not edelim ki ?


Bizim başımız kel mi ? diyerek bu işe bil el atayım dedim. Bir yerden başlamak lazım. Şimdilik sadece Önümüzdeki ayın yani Kasım ayının takvimini beğeninize sunuyorum. 
Aralık ayı için olan takvimimizi Kasım sonunda buradan temin edebilirsiniz. Yeni yıl için ise 12 ayı birden indirme imkanınız olacak. Bunun dışındada yapılacaklar listesi, günlük planlayıcılar, menü planlayıcılar, alışveriş listeleri ve daha bir çok freebie için takipte kalmanız yeterli.













Öneri, istek ve görüşlere açığım. Lütfen düşüncelerinizi paylaşın benimle. Yorum olarak yada yukarıdaki iletişim sekmesindeki formu doldurarak öneri ve istekte bulunabilirsiniz.
 Güzel günleriniz olsun,güzel günlerde kullanın. Sevgiler :)

2 yorum

  1. Harika olmuş takvim, hemde en sevdiğim renkler, severek kullanacağım :) Ellerinize sağlık.
    Bu arada mimledim sizi :)
    http://nanelimilkseyk.blogspot.com/2013/10/ilk-mim-hakkmdaki-20-gercek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mim için teşekkür ediyorum akşama yetiştirmeye çalışcam :))))

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.