QUOTE

Alix Avien 188 - Geç oldu ama güç olmadı!

26 Kasım 2013 Salı


Günlerden bir gün watsonsta gezerken rastladım kendisine. Normalde bakmadığım oje bölümüne bakacağım tuttu o gün. Kader bir araya getirdi bizi... En sevdiklerimin arasına eklemiş bulunmaktayım kendisini an itibari ile.

Kendisi uzun süredir piyasada olmasına rağmen ben ancak haberdar olabildim kendisinden :D

Tek kat sürüldüğünde kapatıcılığı pek olmuyor. Ben iki kat sürdüm böylece birsürü sim oldu tırnağımda :D Hafif pütürüklü bi yapısı var kumlu ojeler gibi.

Her simli ojede olduğu gibi çıkarması zor ama simleri minnacık olduğundan yapışmıyor kene gibi tırnağınıza daha kolay çıkıyor.


İlk kat olarak uyumlu olabilecek bir renkte oje sürerek bunu üstüne sürebilirsiniz. Tamamen yaratıcılığınıza kalmış.

Ee kimler benim gibi yeni görüyor bu ojeyi? Yalnız olmadığımı söyleyin bana lütfen! :)))))

2 yorum

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.