QUOTE

DIY- Duvar saati

1 Kasım 2013 Cuma


Geçen postlardan birinde bahsettiğim duvar saatini sonunda gösterebiliyorum sizlere. Kendisi bir Turkcell promosyon saati. Tam ortasında bir selocan kafası vardı. Evin içi artık Turkcell bayiisi gibi olduğundan bunuda kamufle edeyim, saat ihtiyacımı gidereyim, canımda sıkılmasın dedim. Bakalım ne yapmışım.


Renkli A4 kağıtlarını zikzak şeklinde kestim. Bu aralar zikzak (chevron) desenine kafayı taktığım için elime geçen her fırsatta kullanıyorum. Siz isterseniz dalga şekilleri, kavisli şekiller ya da asimetrik şekiller uygulayarak farklı bir görsel yaratabilirsiniz.




Şeritlerin birbirinin üzerine tam oturduğundan emin olun, alttaki resmin görünüp kötü bir görüntü oluşturmasını istemeyiz.



Hazırladığımız şeritleri yapıştırıcı yardımıyla yapıştırıyoruz. Keçeli kaleminizle eğer zemininizde müsaitse bu şekilde kişiselleştirmeler yapabilirsiniz. Ben yuvarlak sanki dünyaymış gibi üzerine çimenler çiçekler kuşlar kelebekler falan yaptım.


Hatta dahada fazla kişiselleştirerek sevgilimin ve benim adımıda iliştiriverdim.

Artık salonumda kendi ellerimle yaptığım bir duvar saatim var.

Nasıl olmuş? Beğendiniz mi ? 

2 yorum

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.