QUOTE

E.L.F alışverişim

15 Kasım 2013 Cuma


Uzun zamandır merak ettiğim ürünleri %50 indirimde görünce, yurtdışı alışveriş korkumu da yenerek sipariş ettim.

E.l.f düşük fıyatları ve fiyatına göre başarılı ürünleriyle dikkat çeken bir drugstore markası. O düşük fiyatların bir de %50 indirimli olduğunu düşünsenize! 

13 Ekim tarihinde verdiğim sipariş elime 7 kasımda ulaştı. Ama ulaşana kadar ne çektim hiç sormayın. İlk yurtdışı alışverişim olduğu için (üstelik kozmetik!) yok efendim gümrüğe takılır mı? vay efendim kaybolur mu? diyerek endişeden perişan oldum. Bendeki cesarete bakar mısınız bir de takipsiz kargoyla aldım ürünleri. Neyse uzun süre paketten ses soluk çıkmayınca müşteri hizmetlerine mesaj attım 'Canım benim paketi göndermişsiniz ama ulaşmadı bana bi yardımcı oluver.' diye. Sağolsun Sara diye bir kızcağız cevap vermiş 'Siz ptt'yi komşuları falan kontrol edin onlara bırakılmış olabilme ihtimalinden dolayı. Sonra adres bilgilerinizi kontrol edin. Eğer sipariş tarihinden itibaren şu kadar gün içinde elinize ulaşmazsa gereğini yaparız.'

Mailden 1-2 gün sonra kapı çaldı bi adam şu isimli kişi siz misiniz diye sordu.Evet benim dedim. Sonra kimlik falan sormadan verdi paketi elime sonra döndü giderken imza falan atmam gerekmiyor mu dediğimde 'Hayır gerek yok' diyiverdi.

Kafamda çok çeşitli soru işaretleri oluşturmasına rağmen paketim elime sağ salim ulaşınca rahat bir nefes aldım.



Bu şekilde ürünlerin zarar görmesini engellemişler.



Bakalım neler almışım.


Bir adet blending brush.


Nicely nude ruj.



Mineral Allık. Joy'du sanırım.



32'li far paleti. Pigmentasyonu benim için yeterli.




Seyehat boyu fırça seti.



Bir adet Beauty Book.(Smokey look)


Beyaz göz kalemi. Gözü daha büyük göstermek için.

 Lip Stain.

Bunun dışında iki tane de far bazı aldım.

Evet gayet mutluyum, huzurluyum. Bu seferlik şansım yaver gitti, gümrüğe takılmadan elime ulaştı kargom. Darısı başınıza.

Ama internette yazıldığı gibi yok efendim gümrük memuru kendine alıyor beğendiğini, hoşuna gitmeyeni geçirmiyor, çok kıl insanlar gibi bir düşüncem yok. Görevini yapıyor onlarda.Çürük elmalar her yerde var geneline mal etmemek gerekiyor. Sadece aldığınız ürünlerin 100 $'dan ucuz olduğuna emin olun garanti olsun.

Umarım gümrükle sorunumuz olmaz hiç bir zaman.
Sevgiyle kalın :)




10 yorum

  1. güle güle kullan canım çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  2. beauty booka bayildim.yeni yila mutlulukla kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Her biri ayrı güzel görünüyor, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Elf'in kendi sitesinden aldınız değil mi? Bir de kargo fiyatını soracaktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan belirli miktarda alışveriş yapılırsa kargo bedava kampanyası var bir göz atın normal kargo ücreti ne kadar tam bilmiyorum kargo bedavaydı yine sanırım ben aldığımda da :) benim aldığım ve uluslararası gönderim yapan sitede şu http://eyeslipsface.co.uk/ :)

      Sil
  5. Ben de amerikadan %50 aldım bir çok şeyi sağolsun arkadaş da getirdi bazılarına aşık oldum bazılarından da soğudum stippling brush ilk kullanımda tüy döktü markaya da yazmayı düşünüyorum bu konuda belki ilgilenirler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun fiyatlı ürünler olduğu için beklentimi en düşük düzeyde tutmuştum ben o nedenle kötü ürünlerde fazla hayal kırıklığı yaşamadım :) Ama iyi ürünlerle karşılaşmak paha biçilemez :D Marka stiplling brush konusunda ne cevap verecek bakalım merak ettim :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.