QUOTE

Jamie McGuire - Araf /Kitap Yorumu

15 Kasım 2013 Cuma



Tatlı Bela ve Ayaklı Bela'dan sonra yazarın yeni bir seriye ait olan kitabını alabildim sonunda.

Bu serinin adı Providence. İlk kitabın adı ise Araf.
Yine bir aşk hikayesi ile karşımıza çıkıyor Jamie Mcguire.
Hikayenin baş kahramanları Jared Ryel ve Nina Grey. Doğaüstü olaylar yer alıyor kitapta. Melekler, şeytanlar, yarı-melekler gibi.


Kısa sürede okudum kitabı ama Ayaklı Bela'dan sonra açıkcası biraz yavan geldi. Jared ve Travis'in bir çok benzer özelliği var. Nina ve Abby'nin de öyle. Hikaye ilerledikçe benzerlikleri farkedip yazarın üniversite yıllarında yaşadığı fırtınalı bir aşk ve karizmatik herkesin aşık olduğu kusursuz erkeğin olduğunu düşünmedim değil.

Zihnimde canlanan Jared karakteri şu;

Kitaptan alıntılara bakalım birazda...

-O'na bağımlı gibiyim ve bu geceye kadar farkına varmamıştım. O'nu korumak için yanında olmam yetmiyormuş gibi, şimdi bir de onun yanında olmaya ihtiyacım var. Bu çok rahatsız edici bir durum. - Jared

-Beni acı çekerken görüp çektiğim acıdan beni kurtarmak için duyduğu derin ihtiyacı şimdi anlayabiliyordum, çünkü o an aynı şeyi ben Jared için hissediyordum. Gözlerim dudaklarının arasındaki o ince çizgiye odaklandı ve ona biraz daha yaklaştım. - Nina

- İçimi çektim. 'ikimizin birlikte olabilmesi için... Bu, bir mucize öyle değil mi? Bir melez ve onun insanı, Cennet ve Cehennem'deki herkes birlikte olmamalarını söylerken, birbirlerine aşık oluyorlar. Birlikte olma arzusu mucizevi bir balığa dönüşüyor, bir ulusun köleleştirilmesi denizleri ayırıyor, kör adamları denize sürüklüyor, cüzzamlar iyileşiyor ve bir annenin hüznü ölümü geri getiriyor... Mucizeler olması için önce kabusları aşmak gerekiyor.' - Nina

- Bazı şeyleri bu kadar önemsemeye başladığım zaman, senin hayatım boyunca istediğim tek şey olduğunu zaten biliyordum. - Jared

Bu aralar pembe dizi tadında bir kitap arıyorsanız okuyabileceğiniz bir kitap.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.