QUOTE

Yeni site keşfim ! - www.zet.com

29 Kasım 2013 Cuma

İnternette gezinirken rastladığım çok ama çok şirin bir siteyle tanıştırmak istiyorum sizi.

Benim gibi özel tasarım her türlü şeyi sevenler için bulunmaz bir site. Üstelik her keseye göre ürün bulunuyor.


Böyle diyor site çünkü sloganları 'Tasarımcıların pazar yeri'.
Neler var neler yok diye bir bakayım dedim kendime geldiğimde bir saatten fazla sitede gezindiğimi farkettim. Ve sonra dedimki bunu hemen sevgili takipçilerimle paylaşmalıyım!

Ev tekstilinden giyime, takıdan aksesuara bir çok ürün mevcut sitede.

Sizin için seçtiklerime bakalım;


Çok sade, şık bir kırlent. Kuşlarını sevdim :))



Biz bloggerlar için el yapımı defter :)





'Happy' kolye. 
O ses Türkiye'de Ebru Gündeş'te takmıştı bunun altın rengi olanından hatırlarsınız :)



Yıldızları çok seven biri olarak galaksi desenli bu yastığıda unutmamalıydım.



Günlük olarak kullanabileceğiniz bu kolye sizce de çok sevimli değil mi ?



El yapımı bir cüzdan. 
Çantanızdaki minik eşyalarınızı toplayarak kurtarıcınız olabilir!




Ve son olarak el boyaması bu defter. 
Ajanda olarak kullanabilirsiniz.

En kısa zamanda alışveriş yapmayı düşünüyorum. Hatta yakınlarda yapmayı düşündüğüm bi çekiliş içinde bir şeyler ekleyebilirim. Önerilerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.

Sevgiler :)





Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.