QUOTE

Freebies - Haftalık yemek menüsü

25 Aralık 2013 Çarşamba

Kadınların ortak problemlerinden biri sanırım ‘Bugün ne yemek yapsam?’ Her akşam,her akşam aynı soruyu kendime sormaktan sıkıldığım bir an aklıma gelen bir fikirdi bu. Ev halkıyla ortak verilen karar sonucu her hafta bir gün en fazla 15 dk’nızı ayırarak doldurabileceğiniz bir tablo oluşturdum. Pazar günü oturup dolduruveriyorum bu tabloyu ve o gün orda yazan yemekleri yapıyorum. Yemeklere birlikte karar verdiğimiz için ‘Ben bunu beğenmedim’ gibi bir itirazlada karşılaşmıyorum. 

Küçük bir buzdolabı magnetiyle buzdolabının kapağına astım ben tablomu. Kendiniz bir kağıt üzerinde de oluşturabilirsiniz böyle basit bir tabloyu, fakat benim gibi renkli cıvıl cıvıl şeylerden hoşlanıyorsanız sizin için hazırladığım tablonun çıktısını alarak kullanabilirsiniz.

İNDİR




2 yorum

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.