QUOTE

Yarım saatte atkı yapalım! Üstelik şiş olmadan!

29 Aralık 2013 Pazar



Uzun süredir yapmayı istediğim bir projeyi hayata geçirme fırsatı bulabildim. Arm knitting diye tabir edilen DIY'lere rastladıktan sonra ufak bir araştırmayla oldukça basit ve kısa zamanda bir atkı yapabileceğimi öğrendim. 

Kalın iple örüldüğünde daha dolgun ve hoş durduğunu düşündüğüm için makarna ip olarakta bulabileceğiniz bu ipi kullandım. 
Çok şeker değil mi :))


Alize markasının big bang serisinden. Renk seçeneğide aşağıda görüldüğü gibi.


Kolumda düz bir şekilde ördüm ve daha sonra uçlarını aynı iple dikerek yuvarlak hale getirdim.
Yarım saat sonucunda ortaya çıkan atkı şu şekilde. Ben çok sevdim. El emeğim göz nurum olduğu için sanırım hehe :)


Siz de yarım saat içinde bir atkım daha olsun diyorsanız buyurun video izlemeye alayım sizi.
İngilizce olması sizi korkutmasın oldukça açık şekilde gösteriyor, rahatlıkla anlaşılabilir.

Sizin atkılarınızı da görmek isterim :)

Sevgiler...


16 yorum

  1. bu muhteşem birşeymiş. çok çok beğendim seninkinide videodakini de :)) yarın ilk iş ip almak olacak umarım başarabilirim. boyunluk almayı planlıyordum iyi ki paylaştın çok teşekkür ederim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarabileceğine emin olabilirsin o kadar basit ki :) En fazla videoyu bir kaç kere geri alırsın benim gibi oda yapmaya çalışırken onun ne yaptığını kaçırdığın için :) benimlede paylaşırsan sevinirim :)

      Sil
    2. yaptııım:)) hemde 2 taneee:))) ikisi toplam 2 saatimi aldı:)) çok eğlendim yaparken püf nokta olsun 2 farklı yumakla başlanmalı. yakında yazılarını yazacağım zaten.

      Sil
    3. Güle güle kullan :)))

      Sil
  2. Çok şirin gözüküyor gerçekten
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş! Harika bir fikir;)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ben buna! Mutlaka deneyeceğim,güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bayıldım ben buna deneyeceğim inşallah çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel ötesi olmuş..:))
    Bayıldım ben de deneyeceğim..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  7. Bayıldııımm :) sendeki renk de çok şeker.. Ben de en kısa zamanda deneyeceğim umarım becerebilirim :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, sorun çıkarsa yardımcı olabilirim :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.