QUOTE

5 dakikada kalpli tırnaklar :)

2 Ocak 2014 Perşembe


İnsanların yaptıklarını gördükçe bu yaptığıma nail art dediğim için utanıyorum ama naçizane bir kalp yapmışım o tırnağa :D

Neyse efendim öyle can sıkıntısı geliyor hani bazen insana, heh işte banada gelince böyle değişik şeyler yapasım geliyor. İki kat sürdüğüm pastel ojenin kurumasını bekledikten sonra yüzük parmağımın tırnağına Rimmel oje ile bir kalp yaptım. Kusursuz bir kalp olmadı tabii ki ama endişelenmeyin daha sonra benim gibi siyah kenar çizgileri çekerek bunu telafi edebilirsiniz. Ben Oriflame in nail art ojesini kullandım fakat böyle bir ojeniz yoksa herhangi bir siyah ojeye batıracağınız bir kürdan ile de bunu halledebilirsiniz.

Kullandığım ojelere gelecek olursak;
-PASTEL 05 numara
-RIMMEL Precious Stones 002 Ruby Crush
-Oriflame very me nail art black deco



Somon rengi ojeleri tenime çok yakıştırdığım için Pastelin bu ojesi favorilerimden oldu eklemiş olduğum bu minnak kalplede tatlılığına tatlılık kattım :)



Sevgiler..

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.