QUOTE

DIY- 30 dk'da yüzük kutusu yapalım

3 Ocak 2014 Cuma


Çok fazla yüzüğüm olduğundan değilde kutuyu atmaya kıyamadığım için böyle bir DIY kurbanı edeyim bu kutuyu dedim.
Watsons'tan erkek arkadaşıma aldığım parfümün kutusu bu. Parfüm kutusundan başka bi şeylerde olur benden diye bağırıyodu bende dayanamadım.

Kutu bu şekilde.İçinde kendi süngerleri bulunuyor.


Ben eva kağıdı kullandım daha pofidik bir görüntü oluşturması adına. Ama renkli kartonlar, renkli A4 kağıtlarıda aynı işi görecektir. Hatta keçe bile kullanabilirsiniz.


Üstü için pırlanta yüzük şeklinde parçalar kestim. Hem yüzük kutusu olduğu anlaşılsın hemde marka ve ürün yazılarını kapatmış olayım diye.Yanları için iki dikdörtgen, altı ve içi için daha büyük bir dikdörtgen kestim ve hepsini yapıştırdım.



Bütün bunları hallettikten sonra içerisindeki düz süngere falçata yardımıyla kesikler attım. Yüzükleri koymak için. Bununla birlikte 16 yüzük kapasiteli yüzük kutumuda tamamlamış oldum. 

Bir kutuyu daha çöpe gitmekten kurtarmış olmanın rahatlığı paha biçilemez :D
Bu da son hali :)



10 yorum

  1. Harika olmuş! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şirin bir kutu olmuş!
    Bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Canım son hâlinin içini merak ettim. Ellerine sağlık bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinin fotoğrafınıda ekleyeyim hemen :) teşekkür ettim :)

      Sil
  4. öok çok güzel olmuş eline sağlık blogdaki paylaşımlarının hepsi birbirinden güzel :) bu arada bişe sormak istiyorum resilerin üstüne yazı nasıl yazıyosunuz örneğin bunda dıy yüzük kutusu yazıyo ukullandığınız program mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ediyorum.Program kullanarakta yazabiliyorum bazen fakat bunu picmonkey.com'dan yaptım. İngilizce bir fotoğraf düzenleme sitesi, bedava kullanılan efektler, özellikler eminim ki çok hoşuna gidecek :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.