QUOTE

Hasta evinden bildiriyorum...

4 Ocak 2014 Cumartesi


Ne ara hasta olduğumu farkedemesemde asıl belirtiler gece başladı. Kuru bir öksürük bütün uykumu mahvetti. Burun tıkanıklığı da cabası.Sabahın erken saatlerinde apartmanın içerisinde matkapla çalışma yapan amcalara çıkıp terlik fırlatmak isterdim. Yahu bugün haftasonu değil mi.. Napıyorsunuz Allah aşkına.
Haftasonumun güzel başlamadığı aşikar. Günün geri kalanını bari güzel geçireyim diyerek salona kamp kurmaya karar verdim. TV'nin karşısında pofuduk pofuduk, bütün günü tembellik yaparak geçiricem. Havanın kapalı olduğu bir günde pijama, terlik,kitap,sıcak çikolata kombinasyonundan daha güzeli olabilir mi?

Bursa'dan sevgiler..

Kupa: Güral Porselen
Terlik: Penti
Çorap: Penti
Nevresim: IKEA


8 yorum

  1. geçmiş olsun :) umarım çabucak iyileşirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım çabucak iyileşirim finallerim başlıyor çünkü artık :)

      Sil
  2. Sınavlarım bitse de ben de doya doya tembellik yapsam.

    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz açıp kapayana kadar bitiyo valla merak etme :)

      Sil
  3. Herkes mi hasta olur yaaa.. geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol :) sende hastasın sanırım, sanada geçmiş olsun :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.