QUOTE

Kendi washi tape'lerimizle mumlarımızı giydirelim !

11 Ocak 2014 Cumartesi



Mumları çok çok çok seviyorum. Evden eksik etmiyorum desem yeridir. Bu minikler hep çekmecelerin kıyısında köşesinde yanmayı bekliyor :)
Ama böyle sade metal olmalarınada gönlüm el vermedi. Finallere çalışmak için masama oturduğumda ders çalışmaktan başka her şeyi yapıcamya illa, yaratıcı yaratıcı fikirler doluştu beynime. Washi tape'le süslesem şu mumları böyle çıplak çıplak kalmasalar dedim. Sonra dedimki washi tape'lerin hem çeşitleri az hemde gereksiz pahalı. Ne yapsam ki? dedim. (Burda kafamda bir ampül beliriyor.) Kağıt banta gözüm ilişti. Şu yazımda aldığım renkli kalemlerle üzerine yazmayı denedim. Gerçektende güzel oldu. 

Mumlar böyle çıplakkene önce kağıt bandı mumun etrafına yapıştırdım. Sonra aldım kalemleri başladım karalamaya. Malum önümüz sevgililer günü bol bol kalp yaptım o yüzden :):)



Kalpler, bulutlar, yıldızlar derken bayağı bir eğlendim :) Ve sonuç bunlar oldu :)

Farklı şekiller kullanarak çok sevimli washi tape'ler yapabilirsiniz sizlerde. Bir kaç örnek hazırladım sizler için :) 

Buyrun;


 Tealight mumlar: IKEA







3 yorum

  1. bende yaptım buna benzer birşeyler çok hoş duruyor bence:))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda bende uygulayayım en iyisi :)
    Bloguma beklerim : http://eyelinerolmazsaolmaz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.