QUOTE

Puantiye çılgınlığına teslim olun!

12 Ocak 2014 Pazar

           
 

Bu aralar nedendir bilinmez puantiyeli her şey gözüme güzel görünmeye başladı.Evde bazı değişiklikler yapmayı bile planlıyorum :) Beneklerin kullanılmadığı alan yok o kadar çeşitli fotoğraflar topladım ki.. Yaklaşık 100-150 fikir içeren fotoğraf albümünün en iyileri hayata geçecekleri günü bekliyor :) 


Bunlardan bir kaçıyla sizi başbaşa bırakıyorum :)


Tek bir duvar üzerinde uygulanan puantiyeler yatak odasına hareket katmış.

               

Çatı katı olmasının harikalığına bir artı da beneklerden :)

             

Şark köşesi gibi yer minderleri oldukça konforlu görünüyor. Renkli kartonlar kullanarak sadece bir köşeyi renklendirmek güzel bir fikir.

               

Sadece kumaşlarda duvarlarda mı olacaktı benekler? Yetmez, tabak çanaklarada minik dokunuşlar gerek :)

             

Tüllere neşe gelmiş :)

               

Fotoğraflara bu şirin yatak odasıyla son veriyorum.



Bol puantiyeli günler efenim :)


                

10 yorum

  1. puantiyeyi bende çok severim:)) çok şık ama bir o kadar da spor duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle :) Fazla ciddiyete gelemiyorum zaten evimde çok ciddi olmasın :)

      Sil
  2. Çatı katina bayıldım çok şeker ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok huzurlu değil mi ? :)

      Sil
  3. Ilk resimdeki duvara bayıldım ya muhteşem (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dee :) O kadar kusursuz yuvarlak yapmakta bir meziyet tabi :)

      Sil
  4. Duvarı puantiyeli bir odaya sahip olsaydım ne olurdu sanki :/
    Her şeye yakışması yok mu birde!
    Bana da beklerim eyelinerolmazsaolmaz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. puantiyeli şeylere bayılıyorum ben de.

    YanıtlaSil
  6. yabancıların bu dekorasyonlarına hayranım :)) çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.