QUOTE

Pürüzsüz dudaklara sahip olmak hiç bu kadar kolay olmamıştı!

14 Ocak 2014 Salı


Soğuk havaların hakim olduğu şu günlerde dudaklarıyla başı dertte olanlara gelsin bu yazı. Çatlamış dudakların acısı ve o dudaklara ruj sürmenin zorluğundan bahsetmeme gerek var mı ? Bunun üstesinden gelmek için satılan ürünler tabiki var fakat kendimde yapabilecekken o kadar para vermek içimden gelmiyor açıkcası.

Malzemeler her evde bulunabilecek malzemeler. Yapmak ise 5 dakikanızı almıyor. 

Şimdi malzemelere gelecek olursak;
-1 tatlı kaşığı esmer şeker 
-2 çay kaşığı tatlı badem yağı
-1 tatlı kaşığı bal
-Kapaklı kutu



Esmer şeker yerine beyaz toz şeker, badem yağı yerine zeytin yağıda kullanabilirsiniz. Sonra bütün malzemeleri karıştırıyorsunuz. Benim kullandığım ölçülerle kıvamı tam tuttu fakat eğer çok akışkan olmuşsa biraz daha şeker ilave edebilirsiniz.

Bütün malzemeler karıştırıldıktan sonra saklayacağımız krem kavanozuna alıyoruz. Ben bunu  Watsons'tan almıştım. Seyahat için kullandığınız her hangi minik krem kutusu iş görür. Temiz olduğundan emin olun.
İçeriğindeki tüm malzemeler doğal olduğu için dudaklarınıza uyguladıktan sonra afiyetle ve gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz :)Bu uygulamadan sonra ister dudak balmınızı ister rujunuzu sürün. Pürüzsüz dudaklarınızdaki duruşları daha güzel olacaktır.




Güzel hediye paketleri yaparak sevdiklerinize de hediye edebilirsiniz. Bence çok sevecekler :)


Sevgiler..




8 yorum

  1. Bunu uzun zamandır yapmak istiyorum ancak erteliyorum... Üşenmesem de kalkıp yapsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook basit hemencecik yapabilirsin :)

      Sil
  2. bende bal ile yapıyordum ama çok üşeniyorum her seferinde tekrar yapmaya yapıp beklettikçe bir tuhaf kokuyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az az yapıp buzdolabında muhafaza edersen bu sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. Üşenmediğim bir gün mutlaka denemeliyimm :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel pek şirin pekte doğal Lush için Dünya para vermeye hiç gerek yok :) http://goosestyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lush'un fiyatının çokta uygun olmadığını söylemem gerek. Onun aynısı değil tarif ama en azından alternatif olabilir :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.