QUOTE

Watsons H bella El kremi

3 Ocak 2014 Cuma



Bütçenize uygun bir el kremi arayışı içerisindeyseniz tam size göre bir krem. 
Uzuun uzun ballandıra ballandıra anlatılacak bir yanı yok fakat kokusuna, hızlı emilen yapısına değinmeden edemeyeceğim.

Arko Nem Meyveli bakım yoğurtlu böğürtlenli kreme çok benzediğinide söylemiş olayım.

Siyah çay ve böğürtlenli H Bella krem ellerinizi yumuşacık yapıyor. 80 ml'lik tüpte Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 4-5 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım.



2 yorum

  1. Ben de çok seviyorum bu kremi mükemmel kokuyor :) ama bir uyarı çantada taşımayın, alüminyumdan olan kabı çabucak patlıyor :)) ben yandım, siz yanmayın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alüminyum sanmıştım bende aslında bunu ama alüminyum görünümlü plastik kendisi,karıştırıyor olabilirsin belki :) ama hala patlayabilme riski var dikkat etmek gerekiyor dediğin gibi :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.