QUOTE

Bornprettystore.com hediyeleri 1- Güllü tırnak transferleri

10 Şubat 2014 Pazartesi



Merhabalaar :) Bugün sizlere bornprettystore.com'dan gelen hediyelerin en şekerlerinden bahsetmek istiyorum. Yapımı çok çok kolay fakat görünüşüde bir o kadar güzel.



Bu şekilde geliyorlar. 20 tane vardı bunun içerisinde.
 Önce tırnağınıza istediğimiz, güllerle uyumlu herhangi bir renk ojeyi tırnaklarınıza sürüyoruz. Tırnaklarımız tamamen kuruduktan sonra makas ile gülleri kesiyoruz. Güllerin büyüklükleri tırnaklara göre ayarlanmış gibi boy boy. Bu büyük bir kolaylık sağlıyor.
Küçük bir kaba su dolduruyoruz. Cımbız yardımıyla bi köşesinden tuttuğumuz güllü kağıdı suya daldırıyoruz 10-15 saniye kadar bekletiyoruz. Sudan çıkardıktan sonra tabaka şeklinde kağıttan kolayca ayrıldığını göreceksiniz. Onu alıp istediğimiz pozisyonda tınağımıza yerleştiriyoruz. Bir peçete yardımıyla pıt pıt yavaşça bastırarak hem suyunu alıyoruz hemde onu tırnağımıza sabitlemiş oluyoruz.
Bu işlemi diğer istediğiniz tırnaklarımıza da uyguluyoruz. Ben hepsine de uyguladım hiç abartı da durmadı bence :)

Daha sonra bir kürdan yardımıyla Pastel 112 ile ışıltılı benekler koydum tırnaklarıma. Oje kuruduktan sonra Flormar'dan mat son kat ojeyi uyguladım. 

Vee sonuç :)


Videolu olarak izlemek isterseniz eğer yabancı bir bloggerın yapmış olduğu aşağıdaki videodan yararlanabilirsiniz. Diğer videolarını izlemek için buradan buyurun.


Kullandığım ojelere bakacak olursak;


-PASTEL mint rengi
(Numarası silinmiş fakat Flormar'ın Pretty serisinden P22 ile aynı rengi)
-PASTEL 112
-FLORMAR matifying top-coat 




Sizde bu tırnak transferlerine sahip olmak isterseniz aşağıdaki kupon kodunu kullanarak %10 indirimden faydalanabilirsiniz. Üstelik bornprettystore.com 'da kargo bedava! Ürüne ise buradan ulaşabilirsiniz. Bu güzel hediye için bornprettystore.com 'a teşekkür ediyorum :)


Diğer gelen hediye ciciler ise önümüzdeki günlerde burada olacak.
Sevgiler.









8 yorum

  1. canm şahane olmuş :):)kolaymış yapımı :))

    YanıtlaSil
  2. çoooook beğendim :)) ama elleriniz tıknaklarınız çok güzel maaşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  3. soft ve simple pek beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Freeshipping olmuyo :( nasıl yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım olması lazım aslında, mail atarsan yardımcı olayim ben sana :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.