QUOTE

8 Mart Kadınlar Günü indiriminden payıma düşenler - Hep ihtiyaç!

13 Mart 2014 Perşembe

8 marttan önce başlamış olan indirimlerin ikinci gününde yetiştim indirime ben. Sevgili Makyajboxx blogunun sahibesi adaşım Tuğba ile hem tanışma hem indirim alışverişi yapmaya gittik. Çok keyifli bir gündü. Öpüyorum onu çok :)
Çok bir şey almadım açıkcası gördüğüm her ürünü elime alıp 10 saniye düşünme süresi verdim kendime :D Gerçekten buna ihtiyacım var mı diye.Sonradan keşke şunu da alsaydım dedim ama en azından en az hasarla atlattım bu alışverişi :D


Douglas'ta bir masanın üzerine konulmuş ve hepsi 8 tl olan ürünlerden bunlar. İnanabiliyor musunuz tanesi 8 tl'cik. Solda ki Makyaj paleti. Sağdaki ise argan yağı. Normal fiyatları 30'ar lira civarında.



The Body Shoptan merak ettiğim bu toneri ve yüz fırçasını aldım.



Ve son olarakta Watsons'tan alınanlar. Garnier yüz kremi, got2b ısıya karşı koruyucu sprey, nivea peeling, nivea burun bandı, aseton ve makyaj temizleme pamuğu.

Keşke Gratis de olaymış Bursa da. O indirimden yararlanamadığım için çok üzüldüm.
İşte böyleydi benim indirim alışverişimde, az ve öz :)

Sevgiler..


10 yorum

  1. makyaj paletini merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki günlerde gelcek yorumlar süpriz olsun diye içini göstermedim hehe :)))

      Sil
  2. Zaten bütün alışverişler ihtiyaç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batmasak bari böyle diye diye yahu :D

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım blogumda bi mim başlattım sende katılırsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa tamam canım seve seve katılırıım :):)

      Sil
  4. Bende makyaj paletini sabırsızkla bekliyorum:) Güle güle kullanın hepsini.

    YanıtlaSil
  5. Acaba ne var paletin içindeee :p biliyorum kii :)) nasılda gizem katıyor bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur daha da heycan katayım o zaman. Ay vallahi 8 liraya deli gibi pigmentli şeyler almışız heee :P:p:p hehehehe :D:D

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.