QUOTE

Bebak Acıbadem Sütü

15 Ağustos 2014 Cuma


Çok gördünüz bu ürünü bloglarda, çok methini duydunuz değil mi? Bir de benden dinleyin o zaman bakalım :)

 Herkesin kokusunu bir yerden hatırlayacağı bu ürün, bloglarda daha çok makyaj temizlemesiyle gündeme geldi bildiğiniz gibi. Biz de oradan başlayalım o halde.Ne çok sıvı ne de çok kremsi, losyon kıvamında olan ürün makyajınızı kolaylıkla temizliyor, gözlerinizi yakmıyor üstelik kirpiklerinize de bakım yapıyor. Suya dayanıklı makyaj ürünleri ile denemedim ama o konuda zorlanacağını düşünüyorum biraz. Bazı yerde okuduğuma göre yüzde tüylenme yapabilme ihtimali olabilirmiş. Düşününce mantıklı gelmiyor değil, ama bu konunun hormonlarla daha çok alakalı olduğunu düşünüyorum. Zaten cilt makyajınızı acıbadem sütüyle temizleyip öylece bırakmayacağınız ve sonrasında yüz temizleme ürününüzle yıkayacağınız için 1 dakikada yüzünüzdeki tüyler şahlanmaz. 



Acı badem sütü daha neler için kullanılmıyor ki :)
Bütün vücudunuza nemlendirmek için masaj yaparak uygulayabilirsiniz.
Dirseklerinize, topuklarınıza, pul pul olmuş cildinize.. Nemlendirme konusunda çok sevdim kendisini, gece yatmadan tırnak etlerime masaj yapıyorum ve sabah pamuk gibi oluyor ellerim. 

Tüm cilt tipleri için uygun Bebak Acı Badem sütü, parabensiz ve içeriğindeki koenzim Q10 ile çevresel yaşlanma etkilerine karşı cildinizi güçlendiriyor, cildinizi besleyerek tazelik hissi veriyor. Yine de yağlı ciltlerin kullanırken daha dikkatli olmasını önermeliyim burada. Yağlı cilt her an patlayacak bir bomba gibi olduğundan kullandığımız her ürünün miktarına dikkat etmemiz gerekiyor. Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için ordan biliyorum :):)

Son olarak Bebak'ın hayvanlar üzerinde test yapmadığını da eklemeliyim.

Siz de uygun fiyatıyla hem makyaj temizleyici, hem nemlendirici bir ürün arıyorsanız deneyebilirsiniz. 

Sevgiler :)







Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.