QUOTE

Bitenler ve çöpe gidenler -1 (Uzun yazı alarmı!!)

4 Mart 2014 Salı



İlk bitenler yazımla huzurunuzdayım efendim. Oldukça uzun bir yazı olacak. Bitenler ve çöpe gidenler yazısı sevenler için güzel bir gün olacak o halde ^^ Neden bu kadar uzun dediğinizi duyar gibiyim, kıyıya köşeye sıkıştırdığım yazısını yazarım dediğim şeyleri artık yer kaplamasın artık diyerek uğurluyorum. Yalnız yaşamanın avantajları bunlar hep. Annem olsa hepsi gitmişti çöpe çoktan :D
Başlayalım bakalım :)


1. Murad Skin Perfecting dewy finish makyaj bazı: Kozmela siparişimde tester olarak gelmişti. Renkli bir makyaj bazı. Yüzünüzü güzelce nemlendirdikten sonra uygulamanız gerekiyor yoksa bendeki gibi pul pul bir görüntü ile karşı karşıya kalabiliyorsunuz. Çok minik boy olduğu için tam bir fikir edinebilmiş değilim.

2. Huggies ıslak mendil: Watsonstan üçlü paket olarak almıştım. Sonuncusu da bitti. Kokusu ağır değil. Parabensiz, alkolsüz. Alınabilir ama başka ürünler de denemek istiyorum.

3. Hc Hair Care Ovex hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi: Hc Complex bakım yağının yanında gönderilmişti. Tek tüpü iki kullanım kadar yetti bana. Saçlarıma hacim kattı. Büyük boyunu alabilirim. 

4. Apaks dikişli makyaj temizleme pedi: Bittikçe alıyorum, hem yumuşak hem tüysüz hemde dikişleri sağlam. Göz makyajımı çıkarırken özellikle apaks kullanıyorum diğer temizleme pedlerinin tüyleri kirpiklerimde kalıp gözüme falan kaçıyo sonra kaşıntı kızarıklık derken perişan oluyorum. Başka markalar denesemde hep geri dönüyorum buna sanırım. Tekrar tekrar alırım.

5. Oriflame Swedish Spa Exfoliating Massage sabunu: Kokusu ve verdiği temizleme hissini sevdim cildimi kurutmadı. Denk gelirsem tekrar alabilirim.

6. Watsons Sesame Street Washproof yara bantlaarı: İtiraf ediyorum sırf desenleri için aldım. Ama dediği gibi washproof yani suya falan dayanıklı değil suya girer girmez bırakıyor kendini. Tekrar almam.

7. İpek makyaj temizleme pedleri: Apaksları bulamadığım bi zamanda almıştım, cilt temizliğimde kullandım. Alınabilir.



8. Taft Saç Spreyi: Saçlarımı şekillendirdikten sonra şeklini uzun süre korumasına yardımcı oluyor. Daha parlak görünmesini sağlıyor saçımın. Ama ne yazık ki bozuldu sprey kısmı çeyreği kadarıyla birlikte çöpe gidiyor. Tekrar alabilirim.

9. Watsons Kuru Şampuan floating on a breeze: En hafif kokulu olan bu diye düşünerek yaklaşık bi sene önce almıştım. Zaman zaman unutup acil durumlarda kullanıyorum ve pişman oluyorum. Saçımı daha da ağırlaştırıyor, temiz görünmek bi yana yağlı hissediyorum. Kokusuda hiç tahmin ettiğim gibi değilmiş. Yarısı dolu ama sonunda veda ediyorum kendisine, yıldızımız barışmadı çöpe gidiyor. Tekrar almam.

10. Bioderma Sensibio H2O: Bir klasik. Cilt makyajı temizliğimde en büyük yardımcım. Gözlerin temizliğinde biraz uğraştırıyor. Tekrar tekrar alırım.

11. Nivea Visage Young Stay Clear Arındırıcı Tonik: Ne zaman almışım onu bile hatırlamıyorum. Peelingle birlikte hediye bir üründü sanırım.Sonunda bitti. Ferah bir his veriyor. Özellikle gidip almam ama denk gelirsek kullanabilirim.

12. Colgate Optik Beyaz Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: Diğer ağız çalkalama suları kadar acı değil bu bir artı benim için. Ama uzun süre ferahlık vermiyor, dişlerimde beyazlama da göremedim ne yazık ki. Tekrar almam.

13. Vichy Termal su: Kullandığım ilk termal su markası kendisi. Kıyaslama yapamayacağım o yüzden fakat cildimi gergin hissettiğimde, yada makyajımın üzerine daha doğal bir görünüm için sıkıyorum. Gayet memnunum fakat diğer markalarada şans vermek istiyorum.

14. Oriflame Yasemin Özlü Soyulan Maske: Son kullanma tarihi geçmiş. Kendisi ile çok eğleniyordum. Özellikle soyma kısmında :D Çok aman aman bi etkisi yoktu. Çöpe gidiyor, tekrar almam. 

15. Uni Kayısı yağlı makyaj temizleme diski: Lanet ediyorum aldığım güne. Makyajımı çıkarma konusunda hiç yardımcı olmadı göz çevremde hafif bir tahriş oluşturdu. Hepsi duruyor neredeyse. Çöpe gidiyor, tekrar almam. 

16. Catherine Arley Pudra: İlk pudra markam :D Severek kullandım kutu kutu. Kullanmayan var mı? Bunu da çekmecenin dibinde buldum dibince azcık kalmıştı. Tekrar beeellki alabilirim.

17. Oriflame Batık önleyici jel: Annem almış bana. Ama kendisini hiç sevmedim, batıkları önlemiyor ne yazık ki ve yapış yapış bir his veriyor. Tekrar almam.

18. Signal White Now diş macunu: Bir senedir kullanıyorum, verdiği ferahlık hissine bayılıyordum. Yollarımız ayrıldı. Yeni ufuklara yelken açıyorum. Aynısını tekrar almam.



19. Avon Colortrend kapatıcı stick:  Neden aldığımı bende bilmiyorum. Kapatıcı özelliği orta ama kuru gözaltlarımla anlaşamadılar. Çöpe gidiyor. Almam tekrar.

20. E.l.f Lip Stain: Rengini çok sevmiştim fakar çok çabuk kurudu ve keçe uçlu olduğu için bi süre sonra kötü kokmaya başladı. Çabuk kurumasaydı tekrar alabilirdim fiyatı oldukça uygundu. Ama tekrar alınmayacak.

21. Watsons Magic lip balm: Kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum. Nemlendirmesi ve dudağınıza verdiği o pembeliğe bayılıyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.

22. Flormar Waterproof Eyeliner: Yerel bir kozmetik dükkanından aldım fakat hiç kullanamadım ne yazık ki. O kadar sert ki. Donmuş resmen. Çöpe gidiyor. Kendime not: Tekrar oradan alışveriş yapma.

23. Avon Gloss stick: Doğal duran mercan renkte güzel bir parlaklık veriyordu ama parlatıcı insanı değilim sanırım. Çöpe gidiyor.

24. Oriflame lipSPA therapy: Son damlasına kadar kullandığım bir ürün. Dudaklarımı kış aylarında öyle güzel koruyup nemlendirdi ki. Şimdi renklileri çıkmış artık onları kullanmaya devam edicem sanırım.

25. Oriflame lip balm: Çok severek kullanmıştım bunuda çoktan bitmiş. Satılmıyor sanırım artık.

26. Nivea Pearl and Shine lip balm: Kullanıpta memnun kalmadığım ilk Nivea lip balm diyebilirim. Rengine kanıp almıştım. Ama ne nemlendiriyor ne de dudakta güzel duruyor. Benden uzak olsun. Çöpe gidiyor.

27. Oriflame very me renkli maskara: Çok yoğun bir rengi yok, yeşilini göstermiyor ne yazık ki sevemedim. Çöpe gidiyor.


Oyh ne yazdım be :D Buraya kadar sabredipte okuduysanız, öpüyorum sizleri.
Sevgiler :)



11 yorum

  1. 24 numaralı lip balmı ben de çok seviyorum. renklilerinden soft pink olanını aldım çok beğendim. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki siparişimde almayı düşünüyorum en sevdiklerimden :)

      Sil
  2. Okudum sona kadar ben valla:) yeniler güle güle kullanilsin, ama ziyan etmeyelim, sonuna kadar kullanalim, mesela ben birazdan saç köpügüm vardi onu aticagim:) süredi doldu kiziyorum kendime:) :) oriflame lip spa therapy ne zamandir aklimdaydi, artik kismet bu seneki soguk aylara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Mecbur kalmadıkça bitirmeye çalışıyorum zaten ama bazen ufak tefek ürünler çöpe gidebiliyor, çok acısamda. Oriflame lip spa bahar ve yaz aylarında da kullanıma uygun bence hafif bir yapısı var, deneyebilirsin :)

      Sil
  3. Ben de okudum valla severek :) Şimdi HC saç bakım yağı yazına ışınlanıcam, bayaa merak ediyordum o ürünü. Ama maske vaat edildiği kadar mucizevi değil sanki, öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncelikle :) Mucizevi derken şöyle anlatayım, saç kremi olarak uyguladıktan sonra durularken tam durulamıyorsun zaten. İçinde silikon olduğu için evet saçları daha dolgun, parlak, ve bakımlı gösteriyor ama geçici tabii ki :) kısa sürede mucizevi sonuçlar veren bir ürüne rastlamadım henüz ne yazık ki, güzel sonuçlar istiyorsak sabredip düzenli bakım yapmamız gerekiyor saçımıza :)

      Sil
    2. canım benim blogumda çekilişim var, HC complex ve şampuan, beklerim

      Sil
  4. ooo maşallah iti bitirmişsin:) gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
  5. Sabrettim kiii okudum kii :) harika valla okumaktan en keyif aldığım yazılardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana özel bitenler yazısı yazcam whatsapptan :D

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.