QUOTE

Garnier Nem Dengesi- Karmadan Yağlıya Dönük Ciltler

31 Mart 2014 Pazartesi


Merhabalar bügünkü konuğumuz şirin kutusuyla Garnier Nem Dengesi serisinden matlaştırıcı sorbe. Eminimki bir şekilde çoğunuz görmüş ya da duymuşsunuzdur.
Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahipseniz eğer size gün boyu mat bir cilt ve cilt tonunuzu eşitlemeyi vaat ediyor. Su bazlı bir ürün ve içeriğinde paraben bulunmuyor. Sabah akşam temizlediğiniz cildinize uyguladığınızda ise 4 haftada cildinizin daha mat, pürüzsüz ve rengi eşitlenmiş olacağını söylüyor.


Çok hoş, hafif  bir kokusu var ve kremden daha sıvı bir halde. Kremi uygularken hafif pütürlü bir yapısı olduğu hissediliyor. Az bir miktar alıp parmak uçlarımla tampon hareketlerle cildime yediriyorum. Evet az bir miktar yetiyor :) Cildiniz iyice emdikten sonra matlığı ve o kadifemsi dokuyu hissedebiliyorsunuz. Gün boyu olmasa da yaklaşık 5-6 saat o matlığı koruyabiliyor. 

2 haftadır kullanıyorum henüz cildimde renk eşitlenmesi olmasa da, yağlandırmadan nemlendirmesini cildimi matlaştırmasını çok sevdim.

Uygun bir fiyatı var, birde indirime denk gelirseniz tadından yenmez :)





6 yorum

  1. indirimde alıp yaz aylarında deneyebilirim aslında.. işe yarar sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaz ayları için hafif yapısıyla çok sevilen bir ürün olur diye düşünüyorum bende :) Anneler günü indirimiyle 7.50 tl ye kadar iner sanırım :)

      Sil
  2. oof elimde o kadar çok krem var ki açmadım ama bu gidişle bozulacak kendime engel olmalıyım ve almamalıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :) Elindekiler yaz bitmeden biterse mutlaka denemelisin aklında bulunsun çok hafif bi yapısı var :)

      Sil
  3. Ben de yeni aldim sayilir:)) gercekten harika bir krem benim yaglilikta son level cildimi bile adam etti daha nolsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :) Cildi yağlı olanlar için bu yorum faydalı olacak teşekkürler :):)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.