QUOTE

goldenrosestore.com.tr Alışverişim- Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane!

12 Mart 2014 Çarşamba

İnstagramdan takip edenler bilir, geçen hafta çok güzel, karlı bir alışveriş yapmıştım.
Goldenrose ürünleri artık sadece online olarak satılacak diye bir haber yayılmıştı, sonra hiç bir yerde goldenrose ürünleri bulamayınca online olarak sipariş vereyim dedim. Nail art için özel ojelerini merak ettiğim için onlardan 3 tane, bir de cila sipariş vermiştim.
Ertesi gün yani daha 24 saat geçmeden siparişim elimdeydi üstelik hediyeleriyle birlikte :)
Rich color oje  her 10 tl tutarındaki alışverişinize hediye olarak veriliyor. Dudak şeklindeki makyaj çantası 25tl ve üzeri renkli kozmetik ürünü alımında hediye ediliyor. Bu benim içinde süpriz oldu çünkü renkli kozmetik ürünü almamıştım. Bunun dışında Ultra rich color ruj serisine ait 4 adet tester, ve bir adet fondöten tester'ı gönderilmiş.

Aldığım nail art ojelerinin numaraları sol baştan 109,116,106. Cila ojenin ismi Gel Look Top Coat. Hediye olan rich color ojenin numarası ise 18.

Tester rujlar ve örnekleri ise şu şekilde;



Siz de alışveriş yapmak isterseniz eğer buradan siteye ulaşabilirsiniz.

Sevgiler..



8 yorum

  1. Çok güzel bir alışveriş olmuş canım, güle güle kullan :)
    Golden Rose'i çok takdir ediyorum, her blogger aynı seyi söylüyor, tebrikler cidden :)
    Nail art ojelerini de denemedim hiç, yazdım aklıma :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan. testerlarda güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) özellikle creamy 53 çok güzel :)

      Sil
  3. Bu sitenin daha önce böyle hediyeler verdiğini duymuştum ama alışveriş yapmak kısmet olmamamıştı :)) Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, denemelisin en kısa zamanda pişman olmazsın :)

      Sil
  4. 25 lira tuttumuki dudak çantasını eklemişler surf o çanta için alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, yanlışlıkla eklenmiş sanırım. :/

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.