QUOTE

Hc Complex Saç Bakım Yağı - Saçlarınıza sihirli bir dokunuş

3 Mart 2014 Pazartesi




Merhabalar, biraz uzun bir ara verdim sanırım :) Haftanın ilk günü geri dönüşüm uzun bir yazı ile olacak çayınızı kahvenizi koyun gelin hemen :)

 Bugünün yazısında çoğunuzun duymuş olduğu bir saç bakım yağından bahsediyor olacağım. Saç dökülmesi, yavaş saç uzaması, kepek, saç derisi sorunları, boya sonucu zarar gören saçlar, genetik saç dökülmesi gibi problemleriniz var ise yazıyı okumaya devam ediniz efenim.


Ürünü tanıyalım öncelikle.Hc Complex 6 farklı etkisi ve patentli formülü ile saç sağlığının korunmasına ve saç sorunlarının çözümüne yönelik hazırlanmış bir bakım ürünü, bir bakım yağı. %100 doğal, içeriğinde kimyasal, hayvansal hiç bir şey bulunmuyor ve katkı maddeside içermiyor. Kullandığınızda  saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlıyor, Saçları besleyerek güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmenin önlenmesine ve saç uzama hızının artmasına yardımcı oluyor. Kepeğin ve saç derisindeki kaşıntının giderilmesinde etkili, yıpranmış saçları onarıp saça sağlıklı, canlı ve parlak bir görünüm kazandırıyor.

Az önce bahsettiğim 6 etki ise şöyle;

1. Doğal ve profesyonel saç bakımı
2. Dökülme karşıtı aktif etki
3. Saç uzama hızında artış
4. Kepek ve saç derisi sorunlarında etkin
5. Hacimli, parlak ve kolay şekil alan saçlar
6. Yıpranmalara karşı tam koruma



İçeriğinde ısırganotu, biberiye, sinameki, kekik, papatya, dulavratotu gibi 19 çeşit bitkisel hammadde, organik zeytin yağı, badem yağı, susam yağı, hint yağı, çörekotu yağı, jojoba yağı, fındık yağı, buğday yağı, bir çok vitamin ve mineraller bulunuyor.

Saçlarınız ister yağlı olsun, ister kuru olsun gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. 
Cam şişesi ile çok şık, üstelik pompası inanılmaz bir kullanım kolaylığı sağlıyor.



Gelelim benim ürünü nasıl kullandığıma ve yorumlarıma. Ben saçlarımın güçlenmesi ve uzama hızının artması için kullanıyorum. Haftada 2 kere  en kötü ihtimalle banyodan 1,5- 2 saat kadar önce kuru saçlarıma uyguluyorum. Önce saç diplerime ve daha sonra tüm saça friksiyon şeklinde yani parmak uçlarımla masaj yaparak iyice yayıyorum. İçeriğindeki etken maddelerin iyi nüfuz edebilmesi için saçınızda jöle, köpük, sprey gibi ürünlerin bulunmaması gerekiyor ama saçınızın kirli ya da temiz olması önemli değil. Daha sonra kullanım amacınıa göre önerilen süre kadar bekletiyorsunuz, etkisini gösterebilmesi için en az bir saat kadar. Ama genelde ben akşamdan sürüp ürünle birlikte gelen tek kullanımlık bonelerden geçiriyorum kafama sabah kalkıncada yıkıyorum. Uyurken saçıma bakım yapmış oluyorum böylece. Yıkadıktan sonrada saçlarım ıslakken bir pompa kadar yağı iyice elime yayıyorum ve saçlarımın uçlarına hafifçe yediriyorum. Fazla abartmamak gerek çünkü saçlara ağır gelip yağlı bir görünüm oluşturabilir. Mis gibi koktuğunuda eklemeliyim. 

Peki sonuç? Yaklaşık 40 gündür kullanıyorum, saçlarım kısa olduğu için daha yarılayamadım şişeyi oldukça bereketli. İlk kullanımdan itibaren, saçlarım inanılmaz yumuşadı parlaklığı arttı. Elektriklenme sorunu yaşamıyorum artık. Banyodan sonra saçlarım kuruyunca çalı süpürgesi görünümü alırdı saçlarım, bunu da hallettik Hc Complex sayesinde. Uzamaya başladığını hissedebiliyorum çünkü artık saçlarımı bağlayabiliyorum, o uzunluğa ulaşabildim yani. Alnımda bebek saçlarım kahkül gibi olacak sanırım birde yakında. Veee saçımın rengi açıldı.Bu benden kaynaklı bi durum. Güneşe çıktıkça rengi açılır benim saçımın, birde ürünün içinde papatya özleri var ikisi birleşinde böyle oldu sanırım. Oldukça memnunun tabii. Her gören canım sen saçının rengini mi açtırdın diye soruyor. Saçlarım doğal açık kahverengi bu arada.

Bitince tekrar alır mıyım? Kesinlikle evet! İstediğim saç uzunluğuna ulaştığımda haftalık bakım için kullanmayı düşünüyorum.

Bana bu güzel ürünü deneme fırsatı verdikleri için saç bakım ailesine teşekkür ediyorum.

Ürünü satın almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Kapıda ödeme ve kredi kartıyla ödeme imkanlarıyla hemde. 

Firmaya ulaşabileceğiniz kanallar;


Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle, sevgiler.. 

* Tanıtım ürünüdür.Ürün hakkında tamamen objektif yorumlarımı içerir.

11 yorum

  1. Hihii biraz önce bir dilim limonada aynı yorumu yaptım benim en iyi çözümüm mayonez :)) dün yaptım çokda güzel yumuşacık oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A a bunu ilk defa duydum :) aslında mantıklı limon yağ yumurta, denemek lazım ama saçları daha da yağlandır mıyor mu nasıl uyguluyorsun :)

      Sil
    2. diplerine sürmüyorum zaten kulak hizasından uçlara kadar :) çok katı gelirse kıvamı biraz daha zeytinyağı ekliyorum 45 dk tutup ılık suyla yıkıyorum yine şampuanla :)) şimdi birde artık şampuanı bırakıp no poo ya yönelicem çok güzel sirke ve karbonatlı bir tarif vardı :))

      Sil
    3. Aneri takip ediyorsan biliyosundur :) ama yinede link vereyim bi göz at :)
      http://bentasindim.blogspot.com.tr/2014/02/no-poo-ya-basladim-saclarimi-sampuansiz.html

      Sil
    4. Teşekkür ederim bende düşünüyodum no poo şampuanlar bitince bi cesaret gelirse artık, ama mayonezi denicem en kısa zamanda mutlaka teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  2. Tatlım kokusu mis gibi demişsin ya çok mu yoğun? Benim koku takıntım var da rahatsız olur muyum acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğun değil o kadar canım arada burnuna geliyor sadece yapay bir koku değil zaten içerisindeki yağların kokusu o yüzden mis gibi dedim. Annemin evindeykende kullandım o kadar yoğun bi koku olsa annem kesin kapı önüne koyardı beni, çok keskin bi burnu var annemin ve alerjisi olduğu için parfüm bile kullanamayan bir insan. Sen düşün işte koku yoğunluğunu hehe :)

      Sil
  3. Ben aldım ama henüz gelmedi bilmiyorum inşallah yarar çünkü saçlarım çok az çok dökülüyor çok kırık ve cok yiprandi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünün saçlarınıza olumlu yönde etkisi kesinlikle olacaktır fakat bunun yanında saçlarınızı etkileyen diğer faktörlere de dikkat etmelisiniz. Yediklerinize dikkat etmeli, saçlarınızı ısıl işlemlerden uzak tutmalısınız. Bu konuda uzman değilim ama tek bir ürün asla yeterli olmaz birbirini destekleyen tedaviler uygulamanız hatta eğer anormal bir saç dökülüşü yaşıyorsanız cilt doktoruna görünmeniz faydalı olacaktır.

      Sil
  4. Merhaba. Ürünü kaç aydır kullanıyorsunuz, saçlarınız ne kadar uzadı? Bende saçlarını kestirip pişmanlık duyanlardayım. Bilgi verirseniz çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ürünü yaklaşık 2 senedir kullanıyorum. O zamanlar ense traşı olan meşhuuur Rihanna modeliydi saçlarım. Onun üzerine bu yağ ve birkaç farklı kür ile saçımı uzatmaya karar verdim. Normalde benim saçlarım hızlı uzar zaten bir de bunlarla sırtımda dirsek hizamı geçti. Geçenlerde kırıklarını falan aldırdım biraz kısalttım ama instagramda biraz geri giderek bulabilirsiniz fotoğrafları 😊

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.