QUOTE

Marvis Diş Macunları artık Türkiye'de

5 Mart 2014 Çarşamba



Haftanın ortasından merhabalar :)

Bugünün konuğu italyan, büyük bir hayran kitlesine sahip, ülkemizde satışına yeni başlanmış bir diş macunu :)


Marvis'in içeriği bir çok diş macununa göre daha temiz. Paraben içermiyor. Classic, Tarçın, Zencefil, Aqua, Whitening,Jasmin, Licorice  olmak üzere 7 çeşidi mevcut. Retro ambalajı ile oldukça dikkat çekici ve şık değil mi sizce de?


Her yeni ürüne şüpheyle yaklaşan ben, önce küçük boylarını aldım. En çok beğenilen jasmin mint ve classic strong mint olanları tercih ettim. Fırçanızın üzerine az bir miktar alsanız bile yeterli oluyorlar. Diğer diş macunları gibi deli gibi köpürmüyor en çok bunu sevdim sanırım. 

Marvis yaseminin tadı ilk kullandığımda biraz tuhaf geldi haliyle. Bugüne kadar denediğim diş macunlarının arasındaki en çılgın tat elma olduğu için büyük ihtimalle :D Ama verdiği temizlik hissi beni benden aldı. Kullandıkça bayıldım diyebilirim bu tada. Classic strong mint ise adı gibi çokta güçlü bir nane etkisi yaratmıyor. Benim için böylesi daha iyi zira acı diş macunlarından hiç haz etmem.
Marvislerin ferahlığı diğer diş macunlarından daha uzun süre ağzınızda kalıyor. Ufak, minik atıştırmalar yapsanız bile :) Artık anlıyorum neden bu kadar sevilen bir diş macunu olduğunu. Artık diğerlerini de deneyebilir ve tam boylarını alabilirim. Bundan sonraki diş macunum olarak ilan ediyorum kendisini :)

Küçük boyların tanesini 11.30 TL'ye aldım. Büyük boyları ise 21.50 TL.
Beyazlatıcı özellikli olanın fiyatı bir kaç lira daha fazla bunu da söylemeden geçemiyciiim. 

Sizde denemek isterseniz ürünü Douglas mağazalarından , Mutlu Mikrop Shop'tan online olarak ve lilakutu'dan online olarak satın alabilirsiniz.

Sevgiler...


2 yorum

  1. bayadır görüyorum bu macunları ama hiç denk gelmedim :) birde ambalajı harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı ve etkiside öyle, umarım en kısa zamanda deneme şansı bulursun :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.