QUOTE

Nivea T-bölgesi temizleyici bantlar

26 Mart 2014 Çarşamba


Burun ve çene bantlarından ne beklenir? Siyah noktaları kökünden söküp alması değil mi ? Siyah noktaların %100'ünü yok etmese de başarılı bir temizleyici bantla bugün karşınızdayım :)

Limon asidi içeren bantlardan bu kutunun içinde 4 burun bandı, 2x2 çene ve alın bandı bulunuyor. Tüm cilt tiplerine uygun bantların kullanımı ise her burun bandında olduğu gibi uygulayacağınız bölgeyi ıslatmak, 10-15 dk kurumasını beklemek ve dikkatlice bandı çıkarmak.

Normalde banyodan çıkınca uyguluyorum. Banyodaki buharında etkisiyle gözenekler açılıyor siyah noktalar daha kolay,güzel çıkıyor. Haftada bir kere uygulanması öneriliyor. Ama ben iki haftada bir kullanıyorum hemen hemen. Ancak göze batacak hale geliyor çünkü siyah noktalar, daha sık yapmamakta fayda var çünkü kuruduğunda çekerken minik tüylerinde geldiğini hissediyorsunuz özellikle çenenizde. Bazıları bunun tüylenmeyi artıracağını söylüyor, haklı olabilirler o yüzden işimizi garantiye almakta fayda var. Zaten çok sık uyguladığınızda cildinizdeki tahriş hisside size neden sık uygulamamanız gerektiğini hatırlatacak. 

İçeriğindeki limon asitleri sayesinde mis gibi limon kokuyor.Fakat burun bantları burun kenarlarıma tam yapışmıyor ne yazık ki. Çenem için olan bantları da alnımda kullanıyorum çünkü çenemdekiler siyah noktadan çok minik minik beyaz yağ bezesi gibi. Çok sinir bozucu. Beni onlardan kurtaracak bir öneriniz olursa öperim sizi :)

Sevgiler...



8 yorum

  1. seviyorum bu bantları bende gratis cettua'nın kini kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratisinkini hiç kullanmadım malum Bursada gratis yok, Watsonsınkini kullandım ama kaldırırken beyaz yerleri burnuma yapışık kalıyodu hiç sevemedim onu :|

      Sil
  2. Yahu benim siyah noktam çok yok ama gözeneklerim dolu, hepsi çok doluu :\
    yakında siyah nokta da olur onlar, nasıl boşaltacağımı bilemedim canım :\ niveanınkini denemedim de gratiste satılanlardan aldım hiç bi işe yaramadı ben de :\ bir de bunu deneyeyim bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bir ama kısa süreli Bi çözüm olur bu maalesef, sabah akşam siyah noktalar için özel bir jelle ya peelingle güzelce yıkaman gerekiyor silikon yüz pedi kullanmak çok işine yarar bu aşamada.. Alışkanlık haline getirdiğinde (doğru ürünlerle) cildindeki gelişimi farkediyosun gerçekten :)

      Sil
  3. nivea kesinlikle başarılı bir marka bu konuda. Watsons'ın burun bandı çok kötü kokuyor ve işe yaramıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nefesimi kesiyordu watsonsınki :) kömür tozlusunu denicem bide belki o işe yarıyodur :)

      Sil
  4. Ben bu ürünü denedim ama bende pek işe yaramadı.Kardeşim kullandığında ise çok memnun kalmıştı, sanırım her cilde uygun olmuyor bu ürün...Geçen Bimden 3 yada 4 liraya burun bandı aldım o daha iyi geldi niveaya göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğiniz gibi herkeste işe yaramıyor, benimde çene kısmımda bir sonuç vermiyor... Dediğiniz gibi deneye deneye kendimize uygun ürünü buluyoruz, fiyatı pek önemli olmuyor illa pahalı bir ürün mucizeler yaratacak diye bir şey yok :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.