QUOTE

Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi

21 Mart 2014 Cuma

Merhabalar bugün bir mimle karşınızdayım. Sevgili mervelil blogunun sahibesi canım Merve sevdiğimiz blogları tanıtmak amaçlı böyle bir mim başlatmış. Çokta iyi çokta güzel olmuş :) Onun mim yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Öpüyorum kendisini burdan çok çok :)



Şimdi benim sevdiğim bloglara gelelim :)




İlk olarak makyajboxx'tan başlayalım. Kendisiyle tanışalı bir aydan biraz fazla olmuştur ama tanıştığımız günden beri Cuma günlerimi ona rezerve ettim, çok eğleniyoruz birlikte :D Blogunu açalı çok fazla olmadı daha çok instagram üzerinden aktifti ama artık uzun yazılarını blogundan takip edebilir, Youtube'dan videolarını izleyebilirsiniz. Bloguna buradan, instagram hesabına buradan, youtube kanalınada buradan ulaşabilirsiniz.



İkinci olarak sevgili bayan vertigo var :) Kendisiyle henüz tanışmamış olsamda yazılarını severek okuyorum, ürünler hakkındaki yorumlarınıda merakla takip ediyorum :)
Şuan devam eden çok güzel bir çekilişi var eğer katılmak isterseniz buradan çekilişe ışınlanabilirsiniz.




Beauty booop ise henüz yeni keşfettiğim bir blog. Hala karıştırıp karıştırıp, yazıları okuyorum :) En son okuduğum ve çok faydalı olduğunu düşündüğüm Dax Supergro ile ilgili yazısına buradan ulaşabilirsiniz.


Vee en son olarak Alice Makyaj Diyarında :) Blogumu açtığım günden beri severek takip ettiğim bir blogger. Yazılarını çok çok severek okuyorum, çok içten samimi bir dili var :) Hali hazırda devam eden bir konuk yazar post serisi var. Bloggerların makyaj düzenlerini paylaştıkları bu yazı serisine buradan gidebilirsiniz.


Evet benden bu kadar. Biraz geçte olsa bir mimin daha sonuna geldim :) Bu mimi yapmayan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum. 
Sevgiler..


8 yorum

  1. Bende seni öpüyorum tatlım tesekkur ederi bloglara da hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benide mimlediğin için ben teşekkür ederim kuzum :* :))

      Sil
  2. ayy canım görünce nasıl da mutlu oldum anlatamam :)) çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni :))) Sevgiler, öptüm kocaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim :* :)))

      Sil
  3. Teşekkürler tatlıış :) Her cuma benimsiiiiin hahahayyy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bide cumartesi eklicez galiba bu rutine, ilişkimize renk gelsin biraz :D:D

      Sil
  4. O kadar sevindim ki görünce ^_^ Çok çok teşekkür ederim acayip mutlu oldum :) Kocaman öpüyorum ^.^

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.