QUOTE

Yves Rocher Organik Vanilya Duş Jeli

14 Haziran 2014 Cumartesi

Vanilya kokusunu sevenlerin bayılacağı bir duş jeli ile karşı karşıyayız. Yves Rocher'in organik vanilyalı bu duş jelini tamamen denemek amaçlı almış olsamda ba-yıl-dım. Allahım o nasıl güzel bir kokudur öyle. Vanilya ve sanki çok hafif bir karamel kokusu eşliğinde banyolarınıza eğlence katıyor.

Kokusunun kalıcılığı orta düzeyde diyebilirim fakat kalıcılığı arttırmak isteyenler serinin diğer ürünleriyle banyo sonrası bunu sağlayabilirler. Nemlendirmesi aşırı derecede kuru olmayan ciltler için yeterli gelecektir. Bolca köpürüp kolayca durulanması da cabası :)

Şişesi çok hoşuma gitse de tek sevmediğim nokta bir pompasının olmaması. Onun için ekstra bir ücret ödeyip almanız gerekiyor. Çok fazla bir şey değil 1,5 - 2 lira gibi bir rakam ama ayrıca almak zorunda olmak hiç hoş değil. Biten başka bir pompalı ürününüzün şişesine boşaltarak kullanabilirsiniz benim gibi düşünüyorsanız.

İndirimsiz fiyatı 400 ml- 19.90 tl fakat indirimde yakalarsanız daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Sık sık indirim oluyor zaten Yves Rocher'de :)

Şimdiden mutlu haftasonları...
Sevgiler



11 yorum

  1. Ben kokusunu çok seviyorum kalıcı bir kokusu var.Özellikle yaz mevsiminde favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaz için kesinlikle güzel bir koku, ben kışında tercih ediyorum nedense vanilya kokusu ile soğuk kış günlerinde sıcacık evde olma fikrini bağdaştırmışım :)

      Sil
  2. Kokusuna bayılıyorum ben de!

    YanıtlaSil
  3. Bal gibi duruyor kokusunu çok merak ettim :) duş jelleri bende alerji yapıyor ama küçük boyu varsa deneme amaçlı alınabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği temiz sayılır aslında, küçük minik boyları var onlardan deneyebilirsin :))

      Sil
  4. Favori ürünüm, yılbaşında aldığımdan beri başka bir duş jeli tercih etmedim ayrıca yine yves rocher'nin organik vanilya kokulu parfümü de muhteşem o da yeni favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da almayı düşünüyorum, yenilesi parfümlerimin arasına koymak için hehe :):)

      Sil
  5. Vanilya kokusunu çok seviyorum. Yves Rocherın bir çok duş jeli güzel kokuya sahip ve alınası. Belki alakasız olacak ama vanilya kokusunu seviyorsanız Gratislerde Angie Rebulun sarı teneke kutuda vanilyalı parfümü var ve ben ilk defa bir vanilya kokusunu çok beğendim deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ah :( Bursa'da gratis olsada alsam :) Ama aklımda bulunsun gratise gidersem bakarım. Sanırım daha önce küçük bi şişede bulunmuştu elimde, eğer oysa gerçekten hoş kokuyo :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.