QUOTE

Yves Rocher Pink Grapefruit Vitamin Face Mist - Ferahlatıcı Pembe Greyfurt Özlü Yüz Spreyi

10 Mart 2014 Pazartesi


Haftanın ilk gününden merhabaa :)

Geçen haftalarda efsane olan Yves Rocher alışverişinde edindiğim bu mini mini yüz spreyinden bahsedeceğim bugün.

Ürünün kendi açıklamasına bakalım öncelikle.

Pembe greyfurt özlerinden oluşan bu sprey ile cildinizi daha taze ve yenilenmiş hissedeceksiniz!
Makyaj yapmadan önce uygulandığında, makyaj bazı olarak kullanılabilir. 
Uygulamadan sonra, günün her saatinde ferah ve doğal nemine kavuşmuş bir cilde sahip olursunuz.
Paraben içermez. Alkol içermez. Mineral yağlar içermez.

Pembe greyfurt özleri içerdiği için çok hoş bir kokusu var. Makyaj bazı olarak kullanılabileceğini düşünmüyorum. Evet içeriği temiz ve küçük boyutlarıyla tam çantaya atıp çıkmalık. Cildinizi temizledikten sonra yüzünüzü nemlendirmesi için kullanabilirsiniz, ki çok üşengeç olduğum durumlarda ben bu şekilde kullanıyorum. Çok kuru bir cildiniz yok ise sizde bu şekilde kullanabilirsiniz. Makyajınızı yaptıktan sonra yüzünüze sıktığınızda makyajınızı sabitleyebileceğinizi söylüyor. Çok homojen bir püskürtmesi olmadığı için bu konuda işe yaradığını düşünmüyorum. 

Gün içerisinde tazelenmek isterseniz çantanızdan çıkarıp yüzünüze, boynunuza fıslatıp ferahlayabileceğiniz bir ürün kısacası. Nemlendirmesi orta düzeyde. Kokusu mis. Fakat makyaj konusundaki iddialarının gerçeklik payı yok ne yazık ki.. İndirim zamanlarında alıp denemeye değer yine de.

Sendromsuz pazartesiler :)





6 yorum

  1. The Body Shop C vitaminli yüz spreyinden sonra tercih ettiğim sevdiğim bir ürünü Yves Rocherin http://goosestyle.blogspot.com.tr Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Body Shop'unkini denemedim hiç ben, aklımda bulunsun :):)

      Sil
  2. Kesinlikle senin gibi düşünüyorum, kesinlikle makyaj yapıldıktan sonra sabitlemek için üzerine sürmemeli.
    Ama kokusunu seviyorum, gün içerisinde ellerime sürüyorum ferahlamak için.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz geldiğinde buz dolabında saklayarak serinletici olarakda kullanılabilir :):)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.