QUOTE

Bursa Blogger Buluşması - Masum İnciler Pink Spring Party

15 Nisan 2014 Salı



Geçen Pazar günü Bursalı moda ve makyaj bloggerları olarak çok güzel bir etkinliğe katıldık. Sevgili Burcu'nun organizasyonu ile Kitap Evi Butik Otel'de buluştuk.

Her şey o kadar güzeldi ki. Bu benim ilk buluşmamdı ve daha önceden bildiğim çoğu arkadaşla orada tanıştım. Ama sanki yıllardır arkadaşmışızcasına sıcak ve samimi bir ortam vardı. Bir yandan eğlenirken bir yandan ayrıntıları instagram hesaplarımızdan paylaştık.

Mekan sponsorumuz olan Kitap Evi Otel bize çok güzel bir köşeyi, kış bahçesini ayırmıştı. İkramlar olsun ilgi ve alaka olsun bizden tam not aldı.




Etkinliğimize saat 13:00'da başlamıştık. Biraz kaynaştıktan sonra, Derin PR'dan Burcu hanım Arnica Merlin'i ve adını çokça duymuş olduğumuz Konjac Sponge'u tanıttı. Nasıl kullanacağımızı ve özelliklerini ayrıntılı olarak anlattı. 


Sonrasında bol bol fotoğraf çektik. Son günleri modası haline gelen selfie'lerden çekmezsek olmazdı. Biz birsürü çektik :)



Ve bahçenin çeşitli yerlerinde çekilmiş çeşitli fotoğraflarımızdan bazıları :)









Bize buluşmamızda destek olan bir çok sponsor firmamız vardı. Hediyelerimiz dağıtıldıktan sonra onları karıştırdık hep beraber :)


Kısacası yeni arkadaşlıklar edindiğim çok eğlenceli unutulmaz bir gün oldu benim için. 1 ay kadar hazırlıklar için uğraşan, bizi bir araya getirmek ve bu buluşmayı gerçekleştirmek için emek veren Burcu'ya çok çok teşekkür ediyorum. Harika bir parti oldu. :)

Sponsor firmalar, hediyelerimiz ve buluşmamızın gerçekleştiği mekan olan Kitap evi Otel hakkında ayrıntılı bilgi için takipte kalınız efendim :)

Katılımcı bloglar;


Instagram Hesabım;




2 yorum

  1. çok güzelsiniz kızlar :) güzel bir etkinlik olmuş sofrada ayrı bir şahaneee :))

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.