QUOTE

Douglas - Style&Shine Argan ve Jojoba Saç Bakım Yağı

14 Haziran 2014 Cumartesi

Vize haftam olmasına rağmen yazılarıma tam gaz devam ederken kendimle gurur duyuyorum. Biraz nefes almış oluyorum böylece, yoksa kaldıramayacağım bu stresi yahu!

Şuradaki anlattığım 8 mart indirim alışverişimdeki Douglas style & shine argan ve jojoba yağını inceliyoruz bu gün :)
Saçınızda ipeksi bir his ve parlaklık sunarken kış ayları için soğuğa karşıda koruma özelliği bulunuyor. Ufak bir miktar alıp kuru ya da ıslak saçınıza uyguluyorsunuz. Durulamanıza gerek yok işte bu kadar!

Genel olarak saçlarımı yıkadıktan sonra saçlarım kurumadan saç uçlarıma uyguluyorum. Kokusu o kadar harika ki aşık oldum diyebilirim! Hafif bir yapısı var ve çabucak emiliyor. Öyle yağlı bir hisle dolaşmıyorsunuz yani, ama dediğim gibi uygularken az bir miktar kullanıyoruz, zaten yetiyor.

Eğer gün içinde saçlarım deli gibi kabarırsa ya da saç uçlarımı çok kuru hissedersem yine çok az bir miktarla hem uçları nemlendirip hem elektriklenme sorununu hallediveriyorum.

Küçücük 50 ml'lik boyutuyla tam çantaya atmalık. Akıcak, dökülecek derdi yok çünkü pompa kısmında aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz bir ayrıntı var. Kullanmadığınız zaman sola çevirip pompa mekanizmasını kilitleyebiliyorsunuz. Tekrar sağa çevirdiğinizde yine pompa kullanıma hazır hale geliyor.



Sevdiğim bir ürün oldu. Normal dönemdeki fiyatı 32 tl civarındaymış ama ben indirimle 8 tl'ye aldım inanabiliyor musunuz? O zaman bir tane daha alsaymışım keşke...

Başka pişmanlıklar da yaşamadan ben vizelerime çalışmaya devam edeyim en iyisi.. :)
Sevgiler


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.