QUOTE

Pink Spring Party Sponsorlarımız - 2

25 Nisan 2014 Cuma



Pink Spring Party'mizden şurada bahsetmiştim. Ve sponsor firmalarımızın ilk kısmını da şurada yazmıştım. Şimdi sponsorlarımızın 2. ve son bölümünü inceleyelim bakalım.



İlk olarak Organique'den bu duş kreminden başlayalım. Çünkü kendisine ba-yıl-dım! Kapağını açar açmaz buram buram bir portakal kokusu geliyor burnunuza köpüğümsü bir yapısı var ayrıntılı yorumları gelecek :) Teşekkürler Organique Türkiye!



Cyrene'e makyaj temizleme suyu, cilt aydınlatıcı tonik ve güneş kremi testerı için teşekkürler :) Temizleme suyunun ayrıntılı yazısı gelecek.



Görünce hepimizin bayıldığı bu fondoten ve gloss için ise Rose Pharma- Jane Iredale'e teşekkürler! Eğer yorumlayacak kadar kullanmaya kıyabilirsem yakın bir zamanda blogta yorumlarımı okuyabilirsiniz :)



Çeşitli şampuan, saç kremi ve maskesi tester'ları ile yanımızda olan Urbancare Türkiye'ye teşekkür ederim :)

Urban Care Facebook
Urban Care Twitter
Selen Kozmetik


 Boyalı saçlar için sülfatsız şampuan ve saç kremi için doa kozmetiğe teşekkürler! Şampuan erkek arkadaşımın annesine gidiyor, saç kremini ise çoktan kullanmaya başladım ikisininde yorumları yazılacak :)

Kişiselleştirilmiş her şeye bayılan Tuğba'ya süper bir hediye olmamış mı bu şimdi ama :) Eğer sizde böyle bir defter isterseniz diye ayrıntıları yazacağım :) Teşekkürler Nideno! :)

Nideno.com

50 faktörlük güneş kremi sürsem bile cildim hemen kızarıp sızlamaya başlar, Aubrey Organics Güneş Sonrası kremi bakalım derdime derman olacak mı :) Teşekkürler Aubrey Organics!



Bayan lili çok tatlı 4 yapraklı yonca kolyesi hediye etti bize. Rengini çok sevdim :) Teşekkürler Bayan Lili! :)

Bayanlili.com
Bayan Lili Facebook
Bayan Lili Twitter


Dudak balmı delisi olduğum su götürmez bir gerçek. Bu konusa çok başarılı olan Burt's Bees bize yaban mersini ve bitter çikolatalı bu balmı gönderdi. Kokusunu anlatamam! Nemlendirmesinden bahsetmiyorum bile, tabiki de çok çok başarılı :) Teşekkürler Burt's Bees :)

Burt's Bees Facebook


 Raen ise bize mis gibi kokan gül suyu toniği ve bu minik doğal bitki liflerinden yapılmış yüz peelingini hediye etti. Teşekkürler Raen! :)

Oriflame yeni The One serisinden bir ruj, iki krem far ve bir rimel hediye etti. Kullanmaya başladım yorumlarım gelecek. Teşekkürler Oriflame! :) 



 Burcumuza özel çikolatalarımız Choc chic Çikolata Tasarım'dan. Nefis tadı damağınıza hitap ederken burç yorumlarıda yüreğinize su serpiyor. Teşekkürler Chocchic Çikolata!

Choc Chic Çikolata Tasarım
Choc Chic Çikolata Tasarım Facebook


Kitap okumayı çok seviyorum ve tam kitabımın bittiği zamanda Trend yayın evinin bu hediyesi şahane oldu. Okumaya başladım bile. Teşekkürler Trend Yayın Evi.

Trend Yayın Evi
Trend Yayın Evi Facebook
Trend Yayınevi Twitter


Watsons sponsor olmaz mı buluşmalarımıza peki? Duymamış olayım. Blogger dostu watsons bizi en yeni cicileriyle şımarttı. Teşekkürler Watsons!

Watsons
Watsons Facebook
Watsons Twitter


Konjac Sponge'u duymayanımız kaldı mı? Aldığım günden beri kullanıyorum çaktırmadan peeling yapıyor resmen cildinize. Bir süre daha kullandıktan sonra yorumlar blogta olacak :))
Teşekkürler Burmino bu güzel ürün için :)




Sürekli duyup deneyemediğim bir ürün daha. Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendilleri. İlk izlenimim gayet olumlu, aseton gibi tırnaklarınızı kurutmadan temizleyiveriyor ojenizi. Teşekkürler Rapunzel-Alternatif Kozmetik! Sıradaki yazılarımdan biri bu ürünün yorumu olacak takipte kalın :)



Dalin kokusu kalp ben. Bu minik bebe şampuanı, bebe yağı ve bebe losyonu için Dalin'e teşekkürler. Losyonun büyük boyunu alınacaklar listeme ekledim bile :)



Saç açıcı spreyler her zaman kurtarıcım olmuştur. Otacı'nın gönderdiği bu kolay tarama spreyi de oldukça bereketli duruyor, uzun süre yetecek sanırım bana. Teşekkürler Otacı! :)



Arnica'dan Merlin. Zaten evimde kullandığım bir Merlin'im vardı, turuncu renkte. Severek kullanıyorum oldukça pratik ve çekim gücü çok kuvvetli. Fiyatıda oldukça makuldü performansına göre ben aldığımda :) Şimdi ise bu mor renkli Merlin benim oldu ama sanırım bu da çeyize gidiyor. Rengi çok güzel değil mi? :) Teşekkürler Arnica!



Ve son olarak bizi mükemmel bir şekilde ağırlayan Kitap Evi Otel'e teşekkür ediyorum. Çok sıcak bir ortamda, oldukça samimi çalışanlarıyla huzurlu vakit geçirmek için birebir. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle bahçesine aşık olmuş olabilirim. Yaşarımki ben orda :) Kitap Evi Otel'le ilgili daha ayrıntılı yazı gelecek :)


Evet tüm sponsorlarımıza teşekkür ettik sanırım, bu güzel günden geriye çok güzel hatıralar kaldı. İlk buluşmamdı ama sanki yıllardır tanıdığım arkadaşlarımla birlikteydim. Samimi, bol kahkahalı eğlenceli bir ortamdı. Bir dahaki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum. 

Sevgiler...



Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.