QUOTE

The Body Shop Çay Ağacı Skin Clearing Tonik

14 Haziran 2014 Cumartesi

Bir pazartesinden daha selamlar olsun :)
Ciltteki yağlanma problemine olan faydası nedeniyle adını çokça duyduğumuz çay ağacının faydalarını evimize getiren serinin skin clearing toniğinden bahsediyoruz bu gün.
Peki bu tonik nedir,ne işe yarar diyenler için The Body Shop'un sitesindeki açıklama şu şekilde;
Temizleyiciden sonra kalan makyajı ve kalıntıları temizleyen, tazeleyici tonik. Çalkalanınca aktive olan pudralı formülü cildin mat görünmesini sağlar. Yerel Ticaret ürünü organik çay ağacı yağı, tamanu yağı ve beyaz söğüt ağacı kabuğu ekstresi içerikleri ile lekelerin gidelerilmesine ve pürüzsüz bir görünüm elde etmeye yardımcıdır.

Bahsedilen pudrayı aşağıdaki fotoğrafta şişenin dibinde görebiliyorsunuz.


Tam bir ay oluyor kullanmaya başlayalı. Temizleyici jelimle yüzümü bir güzel yıkadıktan sonra iyice çalkalayıp homojen hale getiriyorum ve pamuğuma bir miktar döküp yüzümü siliyorum ya da tampon hareketlerle uyguluyorum. Cildim toniği iyice emdikten sonra nemlendiricimi sürüyorum.

Kokusunu ilk aldığımda yadırgamıştım çünkü ağaç gibi hatta biraz çam ağacı gibi kokuyor. (Ne alaka beynim?) ki benim için ürünün tek kusuru bu oldu, ona da zamanla alışıyorsunuz. Cildime sürdükten sonra bazı toniklerdeki gibi sonrasında bir gerginlik hissi oluşmadı. Cildimdeki yağı dengeleyip matlaştırdı. Ve kullandığım süre boyunca sivilce olmasına izin vermeden minik kızarıklıklarımdan kurtardı beni. Her cilt tipine uygun olan toniği tahriş olan bölgelerinizde kullanmamanızda fayda var çünkü yakıyor. Nerden mi biliyorum? Oynayarak kanattığım sivilcemle buluştukları zamandan :D 

Bir aydır sabah akşam kullandığım 250 ml'lik toniğin yarısına henüz gelebildim yani yaklaşık bir ay daha benimle kendisi,cilt lekelerinin giderilmesi konusundaki etkisini o zaman göreceğim. Bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum şu ana kadarki tecrübeme dayanarak :) Tabi birde aklımın köşesinde Clinique'in pudralı toniği var.. 

Sevgiler..






10 yorum

  1. çam ağacı kokulu her şeyi çok severim :) B.S'un bu çam ağaç kokulu serilerinden denemek isterim yıkama köpüğü olarak muadil Watsons'un Tea Tree markası var hem de deney yapmıyor 5 tl gibi bir fiyatı var çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim hatta bir dönem avonun bir erkek parfümünü bile kullamıştım o yüzden :D ama bu biraz daha bitkisel bi koku :) watsonsunkine de bakayım bi dikkatimi çekmemişti hiç fiyatıda çok uygunmuş :)

      Sil
  2. Sivilcenle toniğin buluşma anına bayıldııım :D tekrar buluşsunlar :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş dediğin böyle olur :D o zaman yıllardır aradığın beş kardeşinizle buluşmak ister misiniz bayan :D:D:D

      Sil
  3. Kokusu dayanılmaz olsada işe yarayan bir tonik...

    YanıtlaSil
  4. pudralı tonikleri denemek istiyor her seferinde unutuyorum :) çay ağacını da severim bi şans verilebilir the body shop'a..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pudralı toniklerin daha çok işe yaradığını düşünüyorum yağlı ve karma ciltlerde, kesinlikle bi şansı hakediyor bu ürün :)

      Sil
  5. Temizleme jelinde mi çay ağacı serisinden? Başka bi temizle jeli ile kullanilsa işe yarar mi sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönem temizleme jeli olarak vichy Normaderm serisinin temizleme jelini kullanıyordum. Çay ağacı serisi olmasına gerek yok illaki ama birbirini tamamlayıcı ürünler kullanılırsa daha etkili olabilir :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.