QUOTE

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyicisi

1 Nisan 2014 Salı


Hatırlarsınız, haftalar önce Yves Rocher'de bir kampanya olmuştu. Oldukça iyi bir indirim ve alışverişin yanında makyaj temizleyici ve lip balm hediyesi vardı. O alışverişimde hediye gelmişti ve bir heyecan kullanmaya başladım. 

Öncelikle ürünün vaat ettiklerine bakalım:

En yoğun göz makyajını bile iz bırakmadan temizler.Suya dayanıklı makyajı kolayca temizlemek üzere formüle edilmiştir. 
Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajınızı temizlerken hassas göz çevrenizi yatıştırır ve rahatlatır 
Kullanmadan önce çalkalayınız. Pamuk yardımıyla uygulanır. Durulama gerektirmez.

...Ve dahası: Çift dokulu formülü ekspres temizlik sağlar.


Genel olarak kullananların bayıldığı bir ürün içeriği temiz olmasa da suya dayanıklı makyajlarını kolayca temizlediklerini söylüyorlar. Ama bence tamamen abartılmış bir ürün. Çift fazlı bir temizleyici olduğu için yani içeriğinde yağ olduğu için tabiki kolay çıkaracak makyajınızı. 

İyice çalkalayıp pamuğa düküyorum ve göz makyajımı siliyorum. Evet çıkarıyor makyajımı ama waterproof bir ürün kullanmadığım halde ovalamam gerekiyor. Sonrasında göz yanması, pamuğumda dökülmüş kirpikler... Durulama gerektirmez kısmına gelince göz çevreniz aşırı kuruysa belki ihtiyaç duymazsınız ama kim yağlı bir hisle dolaşmak ister ki? Makyajımı temizledikten sonra mutlaka suyla ve temizleyici jelimle yüzümü yıkarım, benim için temizlik hissi odur. 

Ben mi çok hassasım ? Hayır çünkü bir kaç arkadaşımda aynı sorunlardan muzdarip. Kirpik dökülmesi, gözde yanma hissi... Sanırım çift fazlı makyaj temizleyicilerle yıldızım hiç barışmayacak. Fırçalarımı temizlerken kullanıyorum geri kalan ürünü de. Bu konuda oldukça başarılı olduğunu söyleyeyim :)

Ürünü kullanıp aynı sorunu yaşayanlar ya da memnun olanlar varsa yorum yaparsa sevinirim. Böylece istisna olup olmadığımı da anlamış olurum :)

Sevgiler..


6 yorum

  1. Ben de aynı indirimde almıştım. Bir önceki cok kötü olduğundan (sephora) bu ürün bana iyi geldi aslında. Waterproff kalemleri rimelleri zaten ovalamadan cıkarması cok zor değil mi? E ovalamak gerektiği için de kirpikler de ovalanıgor ve dökülüyor. Bence makyaj temilemede mükemmel ürün yok. Meşhur h2o bile iyiyce sürttürmeden çıkarmıyor malesef. Hafif makyaj ürünleri kullanıp temziliği de örselemeden yapmak en sağlıklısı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size hafif makyaj ve nazik temizlik çok önemli :) evet h20 ile de sürterek çıkarıyoruz ama o makyaj temizleme suyu bu da yağlı bir makyaj temizleyici yani en azından h2o kadar sürttürmeden makyajı çıkarması gerekir diye düşünüyordum birde herkes mucize gibi bahsedince üründen :) Bir de benim makyajımı son damlasına kadar çıkarmam gerekiyor çünkü çok çabuk bezeler oluşuyor kirpik diplerimde.. Benim için zor bir konu anlayacağınız göz makyaj temizliği :)

      Sil
  2. Yagli his beni de rahatsiz ediyor o yuzden temizlerken triplere giriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonrasında durulama şart, rahatsız edici gerçekten :)

      Sil
  3. Geçen yıllarda kullanmış sevmiştim ama sonra uzun bir süre almadım dediğin kampanyayla geldi bu sefer hiç sevmedim vıcık vıcık oluyor gözümün içine kaçıyor :( suyla sabunla çıkarıcam diye saatler harcadım bitti ama bir daha almam sanırım Y.R. tek fazlısı da vardı ona şans vermek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formülü değişmiş olabilir belki o zaman demek ki :/

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.