QUOTE

Mimlendim! - Siz hiç.....

19 Mayıs 2014 Pazartesi


Çok mu ara verdim ne :) Mezuniyet telaşım üzerine bir de tüm Türkiye'yi yasa boğan Soma faciası nedeniyle elim bloga gitmedi. Nasıl bir acıdır bu Allah'ım. Bizler ekran başında kahrolduk, bir mucize için dualar edip gözyaşı döktük asıl olayı yaşayan insanların acısını düşünemiyorum. Vefat edenlere Allah'tan rahmet yakınlarına ise baş sağlığı ve sabır diliyorum. 

Sevgili Hazioz yani Hazal'cım beni mimlemiş :) Onun mim yazısına gitmek için tık tık.

★ Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi ?
Bilmem miiii :) Benim için aşk yanında kendim olmaktan çekinmediğim, beni her açıdan tamamlayan, yokluğu göğsüme yumruk yemişim gibi hissettiren, her aklıma geldiğinde suratımda salak bir gülümseme belirmesine neden olan biriyle birlikte olmaktır. Şanslıyım bu insana sahip olduğum için, her gece şükrediyorum :) 


★ Siz hiç acı çektiniz mi ?
Fiziksel acı? Evet. En kötüsü diş ağrısı.
Duygusal acı? Ona 5426351465 kere evet. Çok duygusal bir insan olduğum için en ufak şeyleri bile çok kötü bir olaymış gibi yaşıyorum. Küçükken japon balıklarım ölmüştü sabaha kadar ağlamıştım başlarında benim yüzümden diye. :(


★ Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı ?
Her sağlıklı bireyin yaptığı gibi konuşurken ve karşımdakini dinlerken tee gözlerinin içine içine bakıyorum. Ama eline fener alıp gözü incelemekten bahsediyorsanız evet yaptım. Feneri alıp tutuyorsunuz göze, sonra yakından bakınca böyle krater gibi şekiller oluyor falan. Çok ilginç bence. Bir de çikolata rengi oluyor gözlerim el feneri ışığında çok seviyorum :D 


★Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı ?
Hayır. Neden yapmamışım acaba. Ben genelde arkadaşlarımı sallarken salıncağı yeteri kadar yükseğe itip altından geçmeye çalışırdım. Bir gün kuzenimi sallarken tam geçiyordum altından, ayağım takıldı düştüm yüzüstü. Salıncak sırtımın üstünden geçti tabii, soyulmuştu sırtım çok fena. Hehe.


★ Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü ?
Bayılana kadar olmasada bayağı güldüğümü hatırlıyorum. Ortaokul zamanlarımda bir gün okuldan eve dönerken bağcıklarım çözülmüş farketmemişim. O zamanlar her yer asfalt değil böyle tabi. Eve 50 metre ya var ya yok. Ben ay savaşçısını kaçırmayayım diye koşmaya bir başladım daha ikinci adımı atamadan yere yapışmıştım. Avuç içlerimden ve dizlerimden çakıl ayıkladım bir sürü. Ertesi gün yine aynı olay aynı yerde aynı şekilde gerçekleşti. Oturup kendi kendime gülmüştüm bayağı aferin Tuğbacım diyerek. Sonuç ? Dizlerimdeki yarıklar duruyo minik minik.


★ Siz hiç parmak yarışı yaptunız mı ?
Yaptım. Bununla ilgili kayda değer bir anım yokmuş sanırım :D


★Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabildiğinize baktınız mı ?
Kovayla da yapmıştım sanırım. Daha çok havuzdayken yaptım. En sevdiğimiz havuz oyunlarından biriydi. Nefes tutmaca.


★ Siz hiç ruh çağırdınız mı ?
Evet. Kuzenlerle can sıkıntısından ne yapalım derken oturduk ruh çağırdık. Sonunda bardak kendi kendine hareket etti, elektrikler gitti. Terliklerimiz ters döndü. Telefonlarımız hiç girmediğimiz odalardan çıktı. Evde sadece biz vardık. O gece nasıl sabah oldu hatırlamıyorum ben :D


★ Siz altın günü yaptınız mı ?
Yapmadım. Kısır günü yapıyoruz biz hep. Hep mideye çalışıyoruz.


★ Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız mı ?
Eline yüzüne bulaştırmayanı dövüyorlarmış. 


★ Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ?
Horlama sayılıyor mu? Çok romantik. (Kalp)


★ Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı ?
Bizim hiç küvetimiz olmadı. Banyoda saatlerce kalmayıda sevmem zaten.



★ Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı ?
Çoookk. Köy çocuğuna sorulacak soru mu bu hiç? :D Küçükken evin bahçesinde çimenlerin üzerinde otururduk hep. Birbirimizin terliklerini uzaklara kadar fırlatıp oraya kadar terliksiz gidebilcekmisin bakalım diye oyun oynamışlığımız var. Küçük kardeşim evden çıkmasın diye onun terliklerini de çimenlerin arasına fırlatırdım evin kapısından ben. Ne yaramazmışım.



★ Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu ?
Evet. Ama koşunca daha çok ıslanıyormuşuz öyle mi? Hiç sevmem yağmurda yürümeyi.



★ Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi ?
Hayırrr :D Hiç mutlu olmazmışım ben, hep şikayet edermişim. Annem öyle diyor.



★ Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi ?
Hayır. O konuda özgüven eksikliği mi desek kendini bilip insanları rahatsız etmemek mi desek ne desek.



★ Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takıma alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi ?
Evet ama en büyük FENERBAHÇE. :D



★ Siz hiç yardımlaştınız mı ?
Yardımlaşmayan insana insan demem. Yardımlaşmayı da çok severim. Karşımdaki insanın beni sömürdüğünü hissediyorsam fena olur.



★ Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi ?
Hiç öyle bir durumla karşılaşmadım sanırım.



★ Siz hiç etraf "ne der ?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi?  
Etrafın ne dediğini düşünmem ben. Her hareketim rahat bana göre.



★ Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi ?
Gönlünce yaşamak ne demek? 

Çok eğlendim bu mimi yazarken ben, umarım sizlerde okurken eğlenmişsinizdir :)


Ben de
Beauty Booop 'u mimliyorum :)



9 yorum

  1. Bu şekilde bu kadar sevilmesi ilginç gelmekle birlikte mutlu edici de. O zaman sorularıma cvp verdiğiniz için teşekkür ederim diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim çok eğlenceli bir mim olmuş gerçekten :):)

      Sil
  2. süpermiş cnm :) severek okudum klavyene sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Haha bende çok eğlenerek okudum bakalım benden neler çıkacak :D

    YanıtlaSil
  4. :) güzel cevaplar kısırı sevmeyen bir benim galiba :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim elimden yersen seversin bence :))) tekrar teşekkür ederim canım :*

      Sil
  5. Yapmaya çalışacağım ama pek tadım yok, es geçebilirim belki. Kusuruma bakma lütfen ^_^ Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.