QUOTE

Burt's Bees - Yabanmersini ve Bitter Çikolatalı Dudak Balmı

17 Haziran 2014 Salı


Merhabalar! Bugün sizlere kullanmaya neden bu kadar geç kalmışım dediğim bir ürünü anlatacağım.
Öncelikle içeriğinde antioksidan yönünden zengin ve yumuşatıcı özelliğe sahip yabanmerisini çekirdeği yağı ve kakao var. İçeriği %100 doğal ve kokusu müthiş! 

Gün içerisinde ihtiyacım oldukça, makyajdan önce, yatmadan önce kısacası her an benimle birlikte. Dudaklarımı yumuşacık yapıyor. Nemlendirmesi ise oldukça başarılı.

Geç bulduğum ama kolay kolay vazgeçemeyeceğim ürünler arasında yerini aldı Burt's Bees dudak balmı :) Denemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz :)

Sevgiler..


11 yorum

  1. burts bees benim de favori lip balmım! ama öyle uzun süre bitmiyor ki, yenisini almak için aylarca bekliyorum :) bu da ilk sırada bekleyen çeşidi!

    YanıtlaSil
  2. burtsbees´e bakayim testerler varsa denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak balmında tester'ın çok hijyenik olcağını düşünmüyorum dikkatli olmakta fayda var :)

      Sil
  3. burtbeesi bende severek kullaniyorum, ozellikle buranin havasina pek bi iyi geliyor yoksa dudaklarim cok catliyor :) Diger sevdigim ozelliklerinin en basinda cruelty free olmasi geliyor
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşacık oluyor dudaklarınız evet :) Her yönüyle harika bir ürün dediğiniz gibi :):)

      Sil
  4. ben narlısını kullanıyordum ama bitti gerçekten muhteşem fiyatına değiyor şuanda maybelline baby lips kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baby lips'le kıyaslamak istemiyorum. Bence Burt's Bees kıyaslanamayacak kadar başarılı :) nemlendirme açısından kat kat iyi, baby lips anlık bir nemlendirme sağlıyor sadece ne yazık ki...

      Sil
  5. yaklaşık 6-7 aydır almaya sürekli niyetlendiğim ama hep unuttuğum bir ürün.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün bence, gerçekten beklenen performansın üzerinde bir bakım ve nemlendirme sağlıyor :):)

      Sil
  6. haklısın baby lipler övülüyo ama ben pek beğenmedim

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.