QUOTE

Elite Kozmetikten gelen ciciler ve instagram çekilişi

3 Ekim 2014 Cuma

Merhabalar. Ne kadar da çok duyuyorsunuz Elite Cosmetics markasını bugünlerde değil mi? Hadi tanıyalım bakalım bu markayı ve ürünlerini :)
Marka kendisini şöyle anlatıyor;
1980 yılında Alfar Kozmetik bünyesinde macerasına başlayan Elite Cosmetic, kendine değer veren, günün her anında iyi görünmek isteyen kadınlara, yeniliğin, farklılığın ve mükemmel görünüme ulaşmanın kapılarını sonuna kadar aralamaktadır. Bu sebeple kadınlarımızın kozmetik tercihlerinin başında gelmeyi hedef haline getirmekte.

Elite Cosmetic, bu kozmetik yolculuğuna mascara ile başlamış olup kısa zamanda, allıktan fondötene, fardan pudraya, rujdan ojeye, her zevke ve ihtiyaca yönelik birbirinden farklı ürünü bulabileceğiniz bir marka haline gelmiştir.

Türkiye’deki başarısını bir adım daha ileri götüren Elite Cosmetic, başta İran olmak üzere Irak, Azerbaycan, Libya, Ürdün, Suudi Arabistan, Yemen, Romanya, Tunus, Kuveyt ve Dubai gibi birçok ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir.  

Elite Cosmetic, kaliteli, ulaşılabilir ürünleri sadece bir marka değil, keyifle ve güvenle kullanmanızı hedef kılmaktadır.

Sürpriz bir koli kapımı çaldığında oldukça şaşırdım. Çünkü minik bir tester paketi değil koskocaman bir koliydi. İmzayı atıp koliyi açana kadar ki süre geçmek bilmedi. Bir merakla koliyi açtım. Özenle paketlenmiş ürünler bana ben onlara baktım. Hepsi ayrı ayrı paketliydi. Onları tek tek açmak daha da heycanlı oldu :D Bakalım neler varmış bu sürpriz kolide :)



24 adet oje vardı paketin içerisinde. Ojelerin renkleri yukarıdaki gibi. İnce simli ojeler, neon renkli ojeler, şeker renkli ojeler mevcut. İnce simli ojelerin iki kat sürülmesi gerekiyor tam bir kapatıcılık sağlaması için. Ama diğer renklerin tek kat sürülmesi bile yetiyor. Kapatıcılıkları yeterli, kuruması da hızlı. Bütün renkleri denemek için sabırsızlanıyorum. Aşağıdaki fotoğrafta beş adet ojenin tırnaktaki halini görebilirsiniz. Diğerleri için instagramda ve blogta takipte kalın :)





Long Lasting Lipstickler ise kremsi yapısı ve nemlendirmesi ile + puanları aldı benden. Sürümü ise oldukça kolay. Yukarıdaki rujların sırasıyla swatchları aşağıdaki gibi. 


Bu rujlar ise yine kremsi bir yapıda, sürümü kolay ve nemlendirme özelliği var fakat tek farkları parlak olmaları.  :)


 Farlara ise tek kelimeyle bayıldım! Pigmentasyonları beyaz harici çok başarılı. İpeksi dokusuyla kolayca uygulayabiliyorsunuz. Swatchlar aşağıda. Sol baştan itibaren mat far serisinden 70 ve 78 numaralı farlar. Monocotta far serisinden L4 ve L12. Metalik far serisinden 52 numaralı far ve son olarak mat far serisinden 75 numaralı far. En sondaki 2 renk favorim oldu :)



Likit rujlarımız ise yukarıdaki fotoğrafta çok benzer çıkmış olsada aşağıdaki fotoğrafta ton farkı açıkca görülüyor. Uygulamadan sonra zamanla parlak yapısı gidiyor ama verdiği renk çok doğal bir şekilde kalıyor. Lip tint uygulamışsınız gibi oluyor.



 Terracotta allık ise tam yaz günlerinde kullanmalık. Doğal ve çok tatlı bir pembelik veriyor aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü üzere. Pembiş allıklara bayıldığımı bilmeyen var mı hala? :)




Maskara'nın fırçası ise kirpikleri tek tek ayırmada başarılı. Hafif formülü ile kirpiklerinizi birbirine yapıştırmadan doğal bir görünüme kavuşturuyor.



Simli eyelinerlar ise fırçası ile kolayca uygulanıyor. Sadece eyeliner olarak değil fırçanızla gözkapağınıza dağıtarakta kullanabilirsiniz. Soldaki 17, sağdaki 13 numara.

Ve son olarak ikili kaş farı paleti vardı. Daha önce hiç kaş farı kullanmadım, ilk olacak o yüzden hala kullanmaya çekiniyorum :)

Hediyeler bu kadar değildi tabii ki. Sizler içinde mini bir çekiliş hazırladım instagramda. Hala katılmayan varsa buradan instagram hesabıma ulaşabilir ve çekilişe katılabilir. 5 adet far, 4 adet ruj, 1 adet likit ruj, 2 adet simli eyeliner, 1 fondöten, 1 pudra ve bir adet makyaj sabitleyici sprey'den oluşan paket sizin olabilir :)

Elite Cosmetics'e bu güzel hediyeler için tekrar teşekkür ediyorum. 
Online olarak satın almak isterseniz tık tık.


Sevgiler...









2 yorum

  1. güle güle kullan :) takibe aldım ve baya bir inceledim bloğunu :) benim bloğuma da beklerim pembemakyancantam

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.